Megérkezett az NVIDIA grafikus kártyák új generációja.
Fedezd fel az Anyák napi meglepetéseinket! | Érdekel |
A francia Quantic Dream stúdió nem tartozik a legtermékenyebb játékfejlesztők közé, mégis nevüket világszerte mindenhol ismerik. Ez annak köszönhető, hogy eddigi alkotásaik mind egyediek és innovatívak voltak, valamint a maguk idejében mind az aktuális technológiai határokat feszegették. A stúdió első két játéka, az Omikron: The Nomad Soul és a Fahrenheit még mulitplatform alkotások voltak. Ám a Heavy Rain óta már kizárólag a Sony aktuális konzoljaira fejlesztenek. A stúdió játékaiban van még valami közös: mindegyik elképesztően erős érzelmeket képes kiváltani a játékosokból.
A Heavy Rain gyerekrablós-sorozatgyilkosos sztorija után következett a Beyond: Two Souls, amely egy fiatal lányról és az őt mindenhová elkísérő szellemről, Aidenről szólt. A sort pedig egy hónap múlva egy újabb rendkívül ígéretes játék, a Detroit: Become Human fogja folytatni. Míg a Heavy Rainben egy gyermekét megmenteni igyekvő apa tragédiáját élhettük át, a Beyond: Two Soulsban pedig egy magát egész életében kívülállónak érző lány életét ismerhettük meg, addig a Detroit a sci-fi vonalat fogja erősíteni.
A történet nem is oly soká, 2038-ban játszódik – természetesen Detroitban. A technológiai fejlődés elérte azt a szintet, hogy az emberekre tökéletesen hasonlító androidok járják az utcákat, akiket gyakorlatilag bármilyen munkára be lehet programozni. Így ők végzik a ház körüli teendőket, ők vásárolnak be, segítik a rendőrség munkáját vagy épp gondozzák az idős embereket. Csakhogy az androidok lehetnek bármennyire is emberiek, az emberek egy rétege egyszerű gépekként, használati tárgyakként tekint rájuk. És vannak azok is, akik egyenesen gyűlölik őket, ahogy ember és ember közt is különbséget tesznek.
A Detroit: Become Human tehát ismét egy nagyon erős témát boncolgat, és teszi mindezt a Quantic Dreamre jellemző stílusban és formában. A játékban három androidot, Karát, Connort és Markust irányíthatjuk. Mindhárman teljesen más célt szolgálnak. Kara egy apa és lánya háztartását vezeti és vigyáz a kislányra. Connor a rendőrség munkáját segíti különleges nyomozói képességeivel és egyedi szenzorjaival. Markus pedig egy haldokló gazdag művészt gondoz. Csakhogy a három android „élete” egy nap összekapcsolódik, ahogy az androidok egyre inkább öntudatukra ébrednek és elkezdik letépni az emberektől kapott láncaikat.
A Detroit: Become Human látványvilága a PlayStation 4 képességeinek határait fogja súrolni, elég csak a videókra és képekre nézni. A karakterek kidolgozottsága, valamint a környezet is elképesztő részletességet mutat. Emellett az sem elhanyagolandó tény, hogy a játékot akár magyar feliratokkal is végigjátszhatjuk majd. A fejlesztők olyan részletekre is figyeltek, mint a zenei aláfestés, mindhárom főhős témáját más zeneszerző jegyzi, hogy azok teljesen eltérőek legyenek.
A fejlesztést valamikor 2014 környékén kezdték a srácok, munkájuk pedig a napokban ért véget. A stúdió hivatalosan is bejelentette: a Detroit: Become Human aranylemezre került, vagyis a fejlesztés véget ért, a játék elérte végleges formáját. Így már csak a sokszorosítás és terjesztés van hátra, vagyis semmi akadálya, hogy május végén eljöjjön a premier. Erre egészen pontosan május 25-én kerülhet sor – kizárólag PlayStation 4-en. Ha nem tudsz addig várni, akkor sincs gond. A stúdió ugyanis régmúlt idők hagyományait követve készített egy demót is, amely már elérhető a PlayStation Store-ban. Ebben egy nagyjából 30 perces fejezetet lehet végigjátszani, amelyben Connor egy megvadult androidot próbál meg lebeszélni az öngyilkosságról. Ez már csak azért is nagyon nehéz feladat, ugyanis az android egy kislányt is túszul ejtett, ha pedig ő leugrik a háztetőről, akkor őt is magával ragadja. Hogy végül sikerrel járunk-e, illetve hogy ezt miként tesszük, az rajtunk áll, ugyanis a demónak is több végeredménye lehet.
Megérkezett az NVIDIA grafikus kártyák új generációja.
Az új játékban az első rész főhőse, Max Caulfield tért vissza.
ASUS GAMESCOM Gaming arzenál bemutató!
Tegnap hajnalban lezajlott a már megszokott májusi PlayStation State of Play. Ebben a cikkben összeszedtük az összes bejelentett címet és hozzá kapcsolódó trailert.
Az elmebajos harcosnő visszatér és újabb emocionális hullámvasutazásra visz.
A Remedy eddigi leghátborzongatóbb és egyben legszebb játéka látott napvilágot.
Új játékkal jelentkeztek a Desperados III alkotói.
HOZZÁSZÓLÁSOK
Hozzászóláshoz előbb jelentkezzen be!