Október 23-án üzleteink és ügyfélszolgálatunk zárva tart! Bővebben
0

Úgy látszik a kosarad üres!

0

Jótállás ügyintézése

Garanciális ügyintézési idő meghosszabodása koronavírus időszak alatt:

  • A meghibásodott készülékek javítási ideje nagyságrendekkel megnőhet a jelenlegi körülményekre való tekintettel. Sajnos a helyzet Vis Major, de természetesen webáruházunk mindent megtesz azért, hogy a javításra leadott készülékek szervizelése a körülményekhez mérten a lehető leghamarabb megtörténjen.
  • A folyamatokat sajnos nem lehet meggyorsítani, soron kívüliséget sem tudunk biztosítani, valamint pénzügyi megoldásokat sem tudunk foganatosítani. Kérjük megértéseteket, mert jelentősen meghosszabbodott javítási idővel kell számolnotok.
  • Javasoljuk továbbá, ha a terméked olyan hibával rendelkezik, mely a használatot jelentősen nem befolyásolja, akkor kérjük ne add le javításra, csak a korlátozások megszűnése után, szem előtt tartva a fent említett okokat, valamint a fertőzés veszély és a kontaktusszám csökkentését is.
Megértéseteket és türelmeteket köszönjük.



Mikor hívjam a szakszervizt?
Amennyiben a termék rendelkezik saját jótállási jeggyel, illetve a gyártó a jótállást internetes regisztrációhoz köti (pl. bizonyos mobiltelefonok, tabletek), a javítás leggyorsabb módja a szakszervizben történő bejelentés.

Szakszervizek elérhetősége, hibabejelentés

Az AQUA Webáruház által összeszerelt számítógépeknek az AQUA Webáruház a szakszervize.


Ha kéznél van a termék gyári jótállási jegye, azon minden esetben fel van tüntetve a hivatalos szakszerviz címe és telefonszáma. Amennyiben nem találja, vagy nem biztos abban, melyik az önhöz legközelebbi szakszerviz, az alábbi listából kiválaszthatja azt. Mindössze annyit kell tennie, hogy kiválasztja a gyártó cég nevét.

Jótállással kapcsolatos kérdések és válaszok:

  1. Hol van a szerviz?
  2. Mikor van nyitva a szerviz?
  3. Hogyan intézzem a jótállást?
  4. Miért gyorsabb a jótállás ügyintézése a központi szervizben?
  5. Mennyi a jótállási idő?
  6. Mi az a Jótállási gyorsposta szolgáltatás?
  7. 3 napon belüli vásárlásnál hogyan működik a jótállás?
  8. Mik a jótállás érvényesítésének feltételei?
  9. Mik a jótállás alól kizáró okok?
  10. Mi a teendő, ha elveszett a csomagolás, rajta a jótállási matricával?
  11. Mely hibák nem jótállás jellegűek?
  12. Visszavásárlás lehetőségei
  13. Hol találom meg a Jótállási jegyet?
  14. Szerviz szolgáltatási díjak


1. Hol van a szerviz?
Bármelyik szaküzletünkben leadhatja hibás vagy hibásnak vélt termékét jótállás ügyintézésére.


2. Mikor vannak nyitva a szaküzleteink?
A szaküzleteink nyitvatartási idejében:


Váci út :
H-P: 9.00-19.00
Szo: 9.00-17.00
V: zárva

Karinthy út:
H-P: 10.00-18.00
Szo: 10.00-16.00
V: zárva

Pólus Pont:
H-P: 10.00-18.00
Szo: 10.00-16.00
V: zárva

AQUA Expressz:
H-P: 8.00-18:00
Szo: zárva
V: zárva

Székesfehérvár:
H-P: 9.00-17.00
Szo: zárva
V: zárva

3. Hogyan intézzem a jótállást?

  • Ha a termékhez külön jótállási jegyet biztosítottunk, akkor a gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy az azon feltüntetett szervizek valamelyikével vegye fel a kapcsolatot. Természetesen a hibás terméket a vásárlás helyén, szervizünkben vagy bármelyik szaküzletünkben átvesszük.
  • A vásárolt terméket postai úton is eljuttathatja hozzánk az alábbi címre: 1048 Budapest, Tenkefürdő u 5. Ha a terméket postai úton juttatta el hozzánk vagy a jótállási igény nem jogos, a termék visszaszállításának díja 1495 Ft, mely az ügyfelet terheli. 
  • Jótállásos gyorsposta szolgáltatásunkon keresztül.

 

4. Jótállás ügyintézésének menete
Üzleteinkben nincs lehetőségünk a termékek bevizsgálására, javítására. Az üzleteinkben leadott hibás termékeket átszállítjuk központi szervizünkbe, ahol szervizeseink bevizsgálják, ha javítható javítják, majd a javított vagy cserélt terméket visszaküldik az átvétel helyére. Mivel nincs minden üzletünkben minden nap szállítás, a jótállás ügyintézése több nappal meghosszabbodhat. Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a központi szervízünkben csak az Aqua Express átvételi ponton megvásárolt termékek leadására van lehetőség. Szaküzleteinkben vásárolt termékét a vásárlás helyszínén vagy bármelyik másik szaküzletünkben adhatja le jótállás ügyintézésére. Az Aqua Express átvételi ponton vásárolt termékeket bármelyik szaküzletünkben leadhatja jótállás ügyintézésére. 

5. Mennyi a jótállási idő?
A jótállási időt minden termék bemutató oldalán feltüntetjük.

 

5.1 Jótállás ügyintézés
A jótállás ügyintézése során az első értesítést követően 30 nap után tárolási díjat számítunk fel, melynek díja: 510 Ft/nap. 
Fél év elteltével, a nálunk hagyott termék az AQUA Optima Kft. vagy a Dot-Compker Kft. tulajdonát képezi.

6. Mi az a Jótállási gyorsposta szolgáltatás?

 

6.1 Mi a Jótállási gyorsposta szolgáltatás?
Nem feltétlenül szükséges személyesen eljuttatnia szervizünkbe a hibás terméket. Rendelje meg Jótállási gyorsposta szolgáltatásunkat és futárunk hozza a hibásat, viszi a javított vagy cserélt terméket.

 

6.2 Hogyan rendeljem meg a jótállási gyorsposta szolgáltatást?
E-mailben a [email protected] címen. A jótállási gyorsposta megrendeléséhez meg kell adni: 

  • termék nevét
  • termék hibáját
  • telefonszámot
  • a vásárlási időt, számlaszámot, jótállási jegy számát
  • címet, ahol a futár fel tudja venni munkaidőben a csomagot
  • egy napot, amikor a futár fel tudja venni a csomagot.

 

6.3 Mikor érkezik a futár?
Az ön által megadott napon 8 és 17 óra között várható a futár, de nem kell egész nap otthon lennie,  mert a megadott telefonszámon érkezés elott 1-2 órával  egyezteti az érkezés időpontját.

 

6.4 Hogyan adjam át a futárnak a hibás terméket?
A terméket kérjük minden tartozékával együtt biztonságosan becsomagolni, a jótállási jegy - másolat is elegendő - a hibaleírást és a mellékelt tartozékokról  egy listát a csomagban mellékelni.
A félreértések elkerülése végett a hibát kérjük részletesen leírni.

 

6.5 Kell fizetni a Jótállási gyorsposta szolgáltatásért?

  • Hibásnak vélt termékét leadhatja bármelyik üzletünkben.

    Amennyiben erre nincs lehetősége elszállítást kérhet a [email protected] mail címen.

    A gyorspostai szolgáltatás a jelenleg magyar országon hatályban lévő jogszabályok alapján történik.

7. A 3 napon belüli vásárlásnál hogyan működik a jótállás?

A vásárlástól számított 72 órán (3 munkanap) belül meghibásodott terméket azonnal cseréljük vagy ha cserélni nem tudjuk visszafizetjük az árát. (Amennyiben a hibáról munkatársaink a helyszínen meg tudnak győződni.) Ha a hiba nem egyértelmű, akkor fenntartjuk a jogot magunknak a termék bevizsgálására. A 3 munkanapon belüli ügyintézéshez a terméket csak eredeti csomagolásában és minden tartozékával vesszük át, ellenkező esetben csak a normál jótállás ügyintézésben tudjuk a terméket kezelni. 
Hibátlan terméket nem törvényi kötelességünk visszavásárolni!
 

8. Mik a Jótállás érvényesítésének feltételei?

  • Jótállásos javításra terméket csak eredeti kiegészítő tartozékaival (leírás, kábelek, egyedi kiegészítők, CD) veszünk át.
  • Aqua Optima Kft. vagy a Dot-Compker Kft. által kiállított Jótállási jegy (másolat is megfelelő).
  • Gyártói Jótállási jegy (eredetit kell leadni)
  • Jótállás zárócimke megléte, sérülésmentes állapota.

8.1 Sérülten kézbesített csomagra vonatkozó feltételek:

Kérjük, hogy átvételkor ellenőrizd a csomagot lezáró eredeti "AQUA WEBÁRUHÁZ" logóval ellátott ragasztószalag sértetlenségét. Sérült ragasztószalaggal kapcsolatos kifogásokat az átvétel után nem áll módunkban elfogadni. Amennyiben külsérelmi nyom található a csomagoláson, kérünk, hogy vegyél fel kárjegyzőkönyvet a szállítást végző logisztikai cég munkatársával, ellenkező esetben reklamációt nem áll módunkban elfogadni.


9. Mik a jótállás alól kizáró okok?

  • A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés.
  • Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat, a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
  • Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás.  (pl. villám, túláram)
  • Amennyiben a terméken végzett javítási / szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi és a hiba ennek következtében keletkezett.
  • Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.
  • Hiányzó vagy sérült jótállási zárócimke.


10. Mi a teendő, ha elveszett a csomagolás, rajta a jótállási matricával?
A jótállás a csomagolás nélkül is érvényes, jótállási igényét a jótállási jeggyel érvényesítheti.
A 3 napon belüli ügyintézéshez a terméket csak eredeti csomagolásában és minden tartozékával vesszük át, ellenkező esetben csak a normál jótállás ügyintézésben tudjuk a terméket kezelni. 

11. Mely hibák nem jótállás jellegűek?

  • Kompatibilitási problémák. (A vásárló hardverkörnyezetében nem működő, egyébként hibátlan alkatrész.)
  • Bárminemű szoftveres probléma (operációs rendszer, meghajtó program, BIOS-, szoftverfrissítés, felhasználó általi hibás telepítésből fakadó hibák.)
  • Természetes elhasználódás.

 

12. Visszavásárlás lehetőségei:
 

12.1 3 napon belüli vásárlás esetén:

  • Hibátlan árucikket nem törvényi kötelességünk visszavásárolni. Egyedi elbírálás alapján azonban van lehetőség a termék árának levásárlására.  Ennek alapfeltétele a csomagolás eredeti, sérülésmentes állapota.
  • Hibás terméket csak akkor vásárolunk vissza, ha nem tudjuk cserélni.

 

12.2 3 napnál régebbi vásárlás esetén:

  • Hibátlan terméket nem vásárolunk vissza.
  • Ha a hibás terméket javítani vagy cserélni nem tudjuk akkor a teljes vételárat visszafizetjük. Cserének minősül a hibás termékkel azonos rendeltetésű, minimum ugyan olyan, vagy jobb műszaki paraméterekkel bíró készülék. 
  • Ha a hibás termék helyett más típust szeretne, akkor egyedi elbírálás alapján lehetőség van a hibás termék értékcsökkenéssel történő beszámítására.

Amennyiben komplett számítógép konfigurációt ad le szervizünkben vagy valamely boltunkban és a konfigurációt nem az Aqua Optima Kft. vagy a Dot-Compker Kft. szerelte össze, akkor 8000 Ft bevizsgálási díjat kell fizetni, mivel társaságunk végzi a konkrét hiba megállapítást, a hibás alkatrész beazonosítását.
Amennyiben a jótállás keretein belül leadott termék nem hibás abban az esetben 3000 Ft bevizsgálási díjat kell számláznunk.

13. Hol találom meg a Jótállási jegyet?
Házhozszállítással vagy csomagpontra kért átvétel esetén a csomagfeladást követően küldjük a rendelésben szereplő termék(ek) jótállási jegyét PDF formátumban, mely tartalmazza társaságunk jótállási feltételeit, valamint a termék(ek) jótállási idejét.

14. Szerviz szolgáltatási díjak