LOGITECH GAMER PERIFÉRIÁK 20% KEDVEZMÉNNYEL! Bővebben
0

Úgy látszik a kosarad üres!

0

Jótállás ügyintézése

Szakszervizek elérhetősége, hibabejelentés



Mikor hívjam a szakszervizt?
Amennyiben a termék rendelkezik saját jótállási jeggyel, illetve a gyártó a jótállást internetes regisztrációhoz köti (pl. bizonyos mobiltelefonok, tabletek), a javítás leggyorsabb módja a szakszervizben történő bejelentés.

Az AQUA Webáruház által összeszerelt számítógépeknek az AQUA Webáruház a szakszervize.


Ha kéznél van a termék gyári jótállási jegye, azon minden esetben fel van tüntetve a hivatalos szakszerviz címe és telefonszáma. Amennyiben nem találja, vagy nem biztos abban, melyik az önhöz legközelebbi szakszerviz, az alábbi listából kiválaszthatja azt. Mindössze annyit kell tennie, hogy kiválasztja a gyártó cég nevét.

Garanciával kapcsolatos kérdések és válaszok:

  1. Hol van a szerviz?
  2. Mikor van nyitva a szerviz?
  3. Hogyan intézzem a jótállást?
  4. Miért gyorsabb a jótállás ügyintézése a központi szervizben?
  5. Mennyi a jótállási idő?
  6. Mi az a Garanciális gyorsposta szolgáltatás?
  7. 3 napon belüli vásárlásnál hogyan működik a jótállás?
  8. Mik a jótállás érvényesítésének feltételei?
  9. Mik a jótállás alól kizáró okok?
  10. Mi a teendő, ha elveszett a csomagolás, rajta a garanciamatricával?
  11. Mely hibák nem jótállás jellegűek?
  12. Visszavásárlás lehetőségei
  13. Hol találom meg a Garanciajegyet?
  14. Szerviz szolgáltatási díjak


1. Hol van a szerviz?

Bármelyik szaküzletünkben leadhatja hibás vagy hibásnak vélt termékét jótállás ügyintézésére. Szervizünk a Váci úti üzletünkben található a 1132 Budapest, Váci út 22-24. alatt.
 


2. Mikor van nyitva a szerviz?
Váci úti Szervizünk munkanapokon 10-18 óráig tart nyitva.

3. Hogyan intézzem a jótállást?

  • Ha a termékhez külön jótállási jegyet biztosítottunk, akkor a gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy az azon feltüntetett szervizek valamelyikével vegye fel a kapcsolatot. Természetesen a hibás terméket a vásárlás helyén, szervizünkben vagy bármelyik szaküzletünkben átvesszük.
  • Ha a termékhez külön jótállási jegyet nem kapott, akkor az AQUA OPTIMA KFT. által kiállított jótállási jegy és a hibás termékkel a gyorsabb ügyintézés érdekében forduljon a 1132 Budapest Váci út 20-26. alatti szervizünkhöz. 
  • Természetesen a hibás terméket a vásárlás helyén is átvesszük.
  • A vásárolt terméket postai úton is eljuttathatja hozzánk az alábbi címre: 1048 Budapest, Tenkefürdő u 5. Ha a terméket postai úton juttatta el hozzánk vagy a jótállási igény nem jogos, a termék visszaszállításának díja 1495 Ft, mely az ügyfelet terheli. 
  • Garanciális gyorsposta szolgáltatásunkon keresztül.

 

4. Jótállás ügyintézésének menete
Üzleteinkben nincs lehetőségünk a termékek bevizsgálására, javítására. Az üzleteinkben leadott hibás termékeket átszállítjuk központi szervizünkbe, ahol szervizeseink bevizsgálják, ha javítható javítják, majd a javított vagy cserélt terméket visszaküldik az átvétel helyére. Mivel nincs minden üzletünkben minden nap szállítás, a jótállás ügyintézése több nappal meghosszabbodhat. Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a központi szervízünkben csak az Aqua Express átvételi ponton megvásárolt termékek leadására van lehetőség. Szaküzleteinkben vásárolt termékét a vásárlás helyszínén vagy bármelyik másik szaküzletünkben adhatja le jótállás ügyintézésére. Az Aqua Express átvételi ponton vásárolt termékeket bármelyik szaküzletünkben leadhatja jótállás ügyintézésére. 

5. Mennyi a jótállási idő?
A jótállási időt minden termék bemutató oldalán feltüntetjük.

 

5.1 Jótállás ügyintézés
A jótállás ügyintézése során az első értesítést követően 30 nap után tárolási díjat számítunk fel, melynek díja: 400 Ft + ÁFA/nap. 
Fél év elteltével, a nálunk hagyott termék az AQUA Optima Kft. tulajdonát képezi.

6. Mi az a Garanciális gyorsposta szolgáltatás?

 

6.1 Mi a Garanciális gyorsposta szolgáltatás?
Nem feltétlenül szükséges személyesen eljuttatnia szervizünkbe a hibás terméket. Rendelje meg Garanciális gyorsposta szolgáltatásunkat és futárunk hozza a hibásat, viszi a javított vagy cserélt terméket.

 

6.2 Hogyan rendeljem meg a garanciális gyorsposta szolgáltatást?
E-mailben a [email protected] címen. A garanciális gyorsposta megrendeléséhez meg kell adni: 

  • termék nevét
  • termék hibáját
  • telefonszámot
  • a vásárlási időt, számlaszámot, jótállási jegy számát
  • címet, ahol a futár fel tudja venni munkaidőben a csomagot
  • egy napot, amikor a futár fel tudja venni a csomagot.

 

6.3 Mikor érkezik a futár?
Az ön által megadott napon 8 és 17 óra között várható a futár, de nem kell egész nap otthon lennie,  mert a megadott telefonszámon érkezés elott 1-2 órával  egyezteti az érkezés időpontját.

 

6.4 Hogyan adjam át a futárnak a hibás terméket?
A terméket kérjük minden tartozékával együtt biztonságosan becsomagolni, a jótállási jegy - másolat is elegendő - a hibaleírást és a mellékelt tartozékokról  egy listát a csomagban mellékelni.
A félreértések elkerülése végett a hibát kérjük részletesen leírni.

 

6.5 Kell fizetni a Garanciális gyorsposta szolgáltatásért?

  • A vásárlástól számított 72 órán belül (3 munkanap) a nálunk vásárolt termékek elszállítása és amennyiben cserét kér az ügyfél, akkor az elszállítás és a csere kiszállítása ingyenes.
  • A vásárlástól számított 3. munkanap után az ingyenes Garanciális Gyorsposta szolgáltatás nem érvényes.
  • Ha a termék külső, saját gyártói garanciális szervizzel rendelkezik és a Garanciális Gyorsposta szolgáltatást venné igénybe, ennek díja Bruttó 4.990 Ft, amely tartalmazza az ügyféltől való elszállítást és a visszaszállítást is.  
  • Ha a terméket postai úton juttatta el hozzánk, és a termék szakszervizzel rendelkezik, a termék visszaszállításának díja Bruttó 2495 Ft, mely az ügyfelet terheli.
  • Ha a hibás terméket postai vagy futár útján juttatta be társaságunkhoz és a jótállást társaságunk vállalja, akkor a vásárlóhoz történő visszaküldés díja Bruttó 1495Ft, amely költség a vásárlót terheli.
  • Garanciális gyorsposta szolgáltatás a nálunk vásárolt termékekre összeghatár nélkül Bruttó 2990 Ft, amely tartalmazza a termék elszállítását és a javítás vagy csere utáni visszaszállítását.
  • Ha a garanciális igény nem jogos, az oda-visszaszállítás díja 30kg alatt Bruttó 2.990 Ft, 10Kg felett, de tömegközlekedési eszközön szállítható termék esetén pedig 15.000 Ft.
  • Ha a terméket postai úton juttatta el hozzánk, és a garanciális igény nem jogos, a termék visszaszállításának díja Bruttó 1495 Ft, mely az ügyfelet terheli. 
  • Amennyiben személyesen, boltunkban vásárolta a terméket, de a Garanciális Gyorsposta szolgálatatást venné igénybe, összeghatártól függetlenül a Gyorsposta szolgáltatás díja Bruttó 2990 Ft, amely tartalmazza az ügyféltől való elszállítást és a visszaszállítást is.
  • Ha 10 kg feletti, és tömegközlekedésen nem szállítható, vagy fix bekötésű a termék, akkor a szállítás ingyenes.
  • Amennyiben a termék rendelkezik saját jótállási jeggyel, illetve a gyártó a jótállást internetes regisztrációhoz köti (pl. bizonyos mobiltelefonok, tabletek), a javítás leggyorsabb módja a szakszervizben történő bejelentés.
     

7. A 3 napon belüli vásárlásnál hogyan működik a jótállás?

A vásárlástól számított 72 órán (3 munkanap) belül meghibásodott terméket azonnal cseréljük vagy ha cserélni nem tudjuk visszafizetjük az árát. (Amennyiben a hibáról munkatársaink a helyszínen meg tudnak győződni.) Ha a hiba nem egyértelmű, akkor fenntartjuk a jogot magunknak a termék bevizsgálására. 3 munkanapon belül jelentkező hiba esetén is javasoljuk, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében a központi szervizünket keresse fel, mivel itt szervizeseink könnyebben meg tudják állapítani a hiba okát. A 3 munkanapon belüli ügyintézéshez a terméket csak eredeti csomagolásában és minden tartozékával vesszük át, ellenkező esetben csak a normál garanciális ügyintézésben tudjuk a terméket kezelni. 
Hibátlan terméket nem törvényi kötelességünk visszavásárolni!
 

8. Mik a Jótállás érvényesítésének feltételei?

  • Garanciális javításra terméket csak eredeti kiegészítő tartozékaival (leírás, kábelek, egyedi kiegészítők, CD) veszünk át.
  • Aqua Optima Kft. által kiállított Jótállási jegy (másolat is megfelelő).
  • Gyártói Jótállási jegy (eredetit kell leadni)
  • Garanciális zárócimke megléte, sérülésmentes állapota.


9. Mik a jótállás alól kizáró okok?

  • A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés.
  • Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat, a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
  • Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás.  (pl. villám, túláram)
  • Amennyiben a terméken végzett javítási / szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi és a hiba ennek következtében keletkezett.
  • Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.
  • Hiányzó vagy sérült garanciális zárócimke.


10. Mi a teendő, ha elveszett a csomagolás, rajta a garanciamatricával?
A garancia a csomagolás nélkül is érvényes, jótállási igényét a jótállási jeggyel érvényesítheti.
A 3 napon belüli ügyintézéshez a terméket csak eredeti csomagolásában és minden tartozékával vesszük át, ellenkező esetben csak a normál jótállás ügyintézésben tudjuk a terméket kezelni. 

11. Mely hibák nem jótállás jellegűek?

  • Kompatibilitási problémák. (A vásárló hardverkörnyezetében nem működő, egyébként hibátlan alkatrész.)
  • Bárminemű szoftveres probléma (operációs rendszer, meghajtó program, BIOS-, szoftverfrissítés, felhasználó általi hibás telepítésből fakadó hibák.)
  • Természetes elhasználódás.

 

12. Visszavásárlás lehetőségei:
 

12.1 3 napon belüli vásárlás esetén:

  • Hibátlan árucikket nem törvényi kötelességünk visszavásárolni. Egyedi elbírálás alapján azonban van lehetőség a termék árának levásárlására.  Ennek alapfeltétele a csomagolás eredeti, sérülésmentes állapota.
  • Hibás terméket csak akkor vásárolunk vissza, ha nem tudjuk cserélni.

 

12.2 3 napnál régebbi vásárlás esetén:

  • Hibátlan terméket nem vásárolunk vissza.
  • Ha a hibás terméket javítani vagy cserélni nem tudjuk akkor a teljes vételárat visszafizetjük. Cserének minősül a hibás termékkel azonos rendeltetésű, minimum ugyan olyan, vagy jobb műszaki paraméterekkel bíró készülék. 
  • Ha a hibás termék helyett más típust szeretne, akkor egyedi elbírálás alapján lehetőség van a hibás termék értékcsökkenéssel történő beszámítására.

Amennyiben komplett számítógép konfigurációt ad le szervizünkben vagy valamely boltunkban és a konfigurációt nem Az Aqua Optima Kft. szerelte össze, akkor 6000 Ft bevizsgálási díjat kell fizetni, mivel társaságunk végzi a konkrét hiba megállapítást, a hibás alkatrész beazonosítását.
Amennyiben a jótállás keretein belül leadott termék nem hibás abban az esetben 3000 Ft bevizsgálási díjat kell számláznunk.

13. Hol találom meg a Garanciajegyet?
Házhozszállítással vagy csomagpontra kért átvétel esetén a csomagfeladást követően küldjük a rendelésben szereplő termék(ek) jótállási jegyét PDF formátumban, mely tartalmazza társaságunk jótállási feltételeit, valamint a termék(ek) jótállási idejét.

14. Szerviz szolgáltatási díjak


https://www.aqua.hu/files/ckfiles/images/szervizdija1.png