Mikor keressem meg a szakszervizt?
Ha a termék rendelkezik saját jótállási jeggyel vagy a gyártó a jótállást internetes regisztrációhoz köti (például bizonyos mobiltelefon, táblagép), a leggyorsabb megoldás a szakszervizben történő bejelentés.
Szakszervizek megkeresése és hibabejelentés
Ha kézhez veszi a termék gyári jótállási jegyét, ezen minden esetben feltüntetésre kerül a hivatalos szakszerviz címe és telefonszáma. Amennyiben nem találja vagy bizonytalanságban van, melyik a legközelebbi szakszerviz, [az alábbi listából kiválaszthatja] azt.
A jótállás ügyintézésének menete
1. lépés: Termék visszaküldése
A vásárolt terméket postai úton tudja eljuttatni hozzánk az alábbi címre:
2045 Budapest Törökbálint Raktárvárosi út 9. - Panattoni City Dock (C épület)
Költségviselés:
- Ha a terméket postai úton juttatta el hozzánk, és a jótállási igény nem jogos, a termék visszaszállításának díja: 2.490 Ft (melyet az ügyfél visel).
2. lépés: Bevizsgálás és szerviz
Visszapostázott hibás termékeket átszállítjuk központi szervizünkbe, ahol:
- Bevizsgáljuk a terméket
- Ha javítható: kijavítjuk
- Ha nem javítható: kicseréljük
- Ha nem javítható és nem cserélhető: visszatérítjük a termék vételárát
- A megjavított terméket visszaküldjük Önnek
A jótállási idő a megvásárláskor kapott jótállási jegyen kerül feltűntetésre
Tartós fogyasztási cikkek jótállási ideje:
- 10.000–250.000 Ft közötti eladási ár: 2 év
- 250.000 Ft feletti eladási ár: 3 év
Jótállási gyorsposta szolgáltatás
Mi a Jótállási gyorsposta?
A jótállás bejelentéskor kapott egyedi kóddal bármelyik GLS csomagautomatában elhelyezheti a hibás terméket, amely 2 munkanapon belül biztonságosan megérkezik az szervizünkbe. A termékeket minden gyári tartozékkal, jótállási jeggyel és megfelelő csomagolásban kell feladni.
A csomagolásról bővebben: https://gls-group.com/HU/media/images/2022_helyes_csomagolas-HU-40kg-kicsi.pdf
Hogyan működik?
Csomagját GLS csomagként adja fel díjmentesen az alábbi linkek használatával:
Ha jótállást illetően kérdése van, keressen minket az alábbi elérhetőségen:
[email protected]
Amennyiben a termék NEM hibás, NEM fizikailag sérült, és ezért a jótállás keretein belül nem kezelhető, az alábbi díjak terhelni fogják:
- Bevizsgálási díj: bruttó 3.000 Ft
- El és visszaszállítási díj: bruttó 4.980 Ft
Beérkezés után:
- A termék állapotát ellenőrzik, majd a legrövidebb időn belül elküldjük a beszállítónkhoz/szakszervizhez
- A teljes ügyintézés akár 30+8 napot is igénybe vehet
- Az ügyintézés folyamán folyamatosan tájékoztatjuk amennyiben a termék szervizelésének állapota módosul.
Fontos tudnivalók:
- Fizikailag sérült termékeknél a beszállító/szakszerviz határozza meg, hogy a termék jótállás keretein belül javítható-e.
- Minden gyári tartozékkal és jótállási jeggyel küldje vissza a terméket, ezek az ügyintézéshez szükségesek lehetnek.
- Megfelelő csomagolás: A futárszolgálat által előírt követelménynek megfelelően csomagolja az árut – a nem megfelelő csomagolásból eredő károkért nem tudunk felelősséget vállalni.
- Ellenőrzés: Minden csomag kibontása és átvétele kamera alatt történik, a beérkezett termék állapotról fotó készül.
Jótállás az első 3 napon belül
Ha a vásárlást követően 72 órán (3 munkanapon) belül hibásodik meg a termék, azonnal cseréljük vagy visszafizetjük az árát.
Ha a hiba nem egyértelmű, fenntartjuk a jogot a termék bevizsgálására.
Fontos: A 3 munkanapon belüli csereigény lehetőleg eredeti csomagolásban és minden tartozékával kérjük leadni.
Jótállás érvényesítésének feltételei
A jótállás ügyintézéshez elengedhetetlenül szükséges az alábbi feltételek teljesülése:
✓ Eredeti kiegészítő tartozékok megléte
✓ Vásárlást igazoló dokumentumok megléte (számla és vagy jótállási jegy)
✓ Jótállás zárócímke sérületlen állapota
Sérülten kézbesített csomag:
Külsérelmi nyom esetén: Kérjük, hogy jelezze a szállítást végző logisztikai cég munkatársának, hogy vegyen fel kárjegyzőkönyvet.
Jótállás alól kizáró okok
Jótállást nem tudunk nyújtani, ha a termék:
✗ Égési sérülés, törés, repedés vagy egyéb fizikai/látható sérülés miatt hibásodik meg
✗ Nem rendeltetésszerű használat miatt meghibásodik (pl. a gyári beállításokat meghaladó teljesítményen használt, túlterhelt)
✗ Helytelen tárolás vagy elemi kár (pl. villám, túláram) miatt sérült
✗ Szakképzetlen harmadik személy vagy a vásárló által végzett javítás/szerelés miatt keletkezett hibára
✗ Szállítás vagy üzemeltetés közben külső esemény okozta meghibásodás
✗ Hiányzó vagy sérült jótállási zárócimke
Mely hibák NEM jótállás jellegűek?
A jótállás nem vonatkozik az alábbikra:
✗ Kompatibilitási problémák (a vásárló hardverkörnyezetében nem működő, egyébként hibátlan alkatrész)
✗ Szoftveres problémák (operációs rendszer, meghajtóprogram, BIOS, szoftverfrissítés, felhasználó által hibás telepítésből fakadó problémák)
✗ Természetes elhasználódás
Hol találom meg a jótállási jegyet?
A csomagfeladás után a rendelésben szereplő termék(ek) jótállási jegyet PDF formátumban küldjük meg, amely tartalmazza a jótállási feltételeit, valamint a termék(ek) jótállási idejét
Bármilyen szavatosság vagy jótállási kérdésben forduljon hozzánk: