Úgy látszik a kosarad üres!

Jótállás ügyintézése

Mikor keressem meg a szakszervizt?
Ha a termék rendelkezik saját jótállási jeggyel vagy a gyártó a jótállást internetes regisztrációhoz köti (például bizonyos mobiltelefon, táblagép), a leggyorsabb megoldás a szakszervizben történő bejelentés.

Szakszervizek megkeresése és hibabejelentés

Ha kézhez veszi a termék gyári jótállási jegyét, ezen minden esetben feltüntetésre kerül a hivatalos szakszerviz címe és telefonszáma. Amennyiben nem találja vagy bizonytalanságban van, melyik a legközelebbi szakszerviz, [az alábbi listából kiválaszthatja] azt.
 


 

A jótállás ügyintézésének menete

1. lépés: Termék visszaküldése

A vásárolt terméket postai úton tudja eljuttatni hozzánk az alábbi címre:
2045 Budapest Törökbálint Raktárvárosi út 9. - Panattoni City Dock (C épület)

Költségviselés:

  • Ha a terméket postai úton juttatta el hozzánk, és a jótállási igény nem jogos, a termék visszaszállításának díja: 2.490 Ft (melyet az ügyfél visel).

2. lépés: Bevizsgálás és szerviz

Visszapostázott hibás termékeket átszállítjuk központi szervizünkbe, ahol:

  • Bevizsgáljuk a terméket
  • Ha javítható: kijavítjuk
  • Ha nem javítható: kicseréljük
  • Ha nem javítható és nem cserélhető: visszatérítjük a termék vételárát
  • A megjavított terméket visszaküldjük Önnek

 

A jótállási idő a megvásárláskor kapott jótállási jegyen kerül feltűntetésre

Tartós fogyasztási cikkek jótállási ideje:

  • 10.000–250.000 Ft közötti eladási ár: 2 év
  • 250.000 Ft feletti eladási ár: 3 év

 

Jótállási gyorsposta szolgáltatás

Mi a Jótállási gyorsposta?

A jótállás bejelentéskor kapott egyedi kóddal bármelyik GLS csomagautomatában elhelyezheti a hibás terméket, amely 2 munkanapon belül biztonságosan megérkezik az szervizünkbe. A termékeket minden gyári tartozékkal, jótállási jeggyel és megfelelő csomagolásban kell feladni.

A csomagolásról bővebben: https://gls-group.com/HU/media/images/2022_helyes_csomagolas-HU-40kg-kicsi.pdf             

Hogyan működik?

Csomagját GLS csomagként adja fel díjmentesen az alábbi linkek használatával:

Ha jótállást illetően kérdése van, keressen minket az alábbi elérhetőségen:
[email protected]

 

Amennyiben a termék NEM hibás, NEM fizikailag sérült, és ezért a jótállás keretein belül nem kezelhető, az alábbi díjak terhelni fogják:

  • Bevizsgálási díj: bruttó 3.000 Ft
  • El és visszaszállítási díj: bruttó 4.980 Ft

Beérkezés után:

  • A termék állapotát ellenőrzik, majd a legrövidebb időn belül elküldjük a beszállítónkhoz/szakszervizhez
  • A teljes ügyintézés akár 30+8 napot is igénybe vehet
  • Az ügyintézés folyamán folyamatosan tájékoztatjuk amennyiben a termék szervizelésének állapota módosul.

 

Fontos tudnivalók:

  • Fizikailag sérült termékeknél a beszállító/szakszerviz határozza meg, hogy a termék jótállás keretein belül javítható-e.
  • Minden gyári tartozékkal és jótállási jeggyel küldje vissza a terméket, ezek az ügyintézéshez szükségesek lehetnek.
  • Megfelelő csomagolás: A futárszolgálat által előírt követelménynek megfelelően csomagolja az árut – a nem megfelelő csomagolásból eredő károkért nem tudunk felelősséget vállalni.
  • Ellenőrzés: Minden csomag kibontása és átvétele kamera alatt történik, a beérkezett termék állapotról fotó készül.

Jótállás az első 3 napon belül

Ha a vásárlást követően 72 órán (3 munkanapon) belül hibásodik meg a termék, azonnal cseréljük vagy visszafizetjük az árát.

Ha a hiba nem egyértelmű, fenntartjuk a jogot a termék bevizsgálására.

Fontos: A 3 munkanapon belüli csereigény lehetőleg eredeti csomagolásban és minden tartozékával kérjük leadni.

 

Jótállás érvényesítésének feltételei

A jótállás ügyintézéshez elengedhetetlenül szükséges az alábbi feltételek teljesülése:

✓ Eredeti kiegészítő tartozékok megléte 
✓ Vásárlást igazoló dokumentumok megléte (számla és vagy jótállási jegy)
✓ Jótállás zárócímke sérületlen állapota

Sérülten kézbesített csomag:

Külsérelmi nyom esetén: Kérjük, hogy jelezze a szállítást végző logisztikai cég munkatársának, hogy vegyen fel kárjegyzőkönyvet.

 

Jótállás alól kizáró okok

Jótállást nem tudunk nyújtani, ha a termék:

Égési sérülés, törés, repedés vagy egyéb fizikai/látható sérülés miatt hibásodik meg
 Nem rendeltetésszerű használat miatt meghibásodik (pl. a gyári beállításokat meghaladó teljesítményen használt, túlterhelt)
 Helytelen tárolás vagy elemi kár (pl. villám, túláram) miatt sérült
 Szakképzetlen harmadik személy vagy a vásárló által végzett javítás/szerelés miatt keletkezett hibára
 Szállítás vagy üzemeltetés közben külső esemény okozta meghibásodás
 Hiányzó vagy sérült jótállási zárócimke

Mely hibák NEM jótállás jellegűek?

A jótállás nem vonatkozik az alábbikra:

 Kompatibilitási problémák (a vásárló hardverkörnyezetében nem működő, egyébként hibátlan alkatrész)
 Szoftveres problémák (operációs rendszer, meghajtóprogram, BIOS, szoftverfrissítés, felhasználó által hibás telepítésből fakadó problémák)
 Természetes elhasználódás

Hol találom meg a jótállási jegyet?

A csomagfeladás után a rendelésben szereplő termék(ek) jótállási jegyet PDF formátumban küldjük meg, amely tartalmazza a jótállási feltételeit, valamint a termék(ek) jótállási idejét

 

Bármilyen szavatosság vagy jótállási kérdésben forduljon hozzánk: