Kosár 0

Úgy látszik a kosarad üres!

0

GLS Futárszolgálat

General Logistics Systems

GLS Hungary hálózata

Stabil belföldi csomaglogisztikai hálózat

 
Hub Neuenstein

A 63 depóból és egy csomagirányító központból álló hálózatával a GLS Hungary Magyarország egész területén elérhető az ügyfelek számára. A jól felépített hálózat gyors, zökkenőmentes csomagszállítást tesz lehetővé. A csomagok a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek.

A Budapest mellett működő központ nemzetközi csomagirányítóként is szolgál. Minden logisztikai folyamat a GLS magas minőségi normáinak megfelelően, a legmodernebb technológa alkalmazásával zajlik.

 

Csomagszállítás mindenkinek 

A GLS nemcsak nagy ügyfeleknek nyújt színvonalas csomagszállítást. A GLS szolgáltatásai magánszemélyek, valamint a csomagot csak alkalomszerűen küldő vállalkozások számára is elérhetőek közel 900 CsomagPonton keresztül (jelen helyzetra való tekintettel korlátozások léphetnek életbe, kérlek tájékozódj a jelenleg is üzemelő Csomapontokról). Egyes kijelölt GLS CsomagPontok alternatív kézbesítési címként is megjelölhetők, így a címzettek akkor is gyorsan és biztosan hozzájuthatnak küldeményeikhez, ha az első kézbesítésnél nem tartózkodtak otthon.

Ezen szolgáltatásunk bruttó 254.000 Ft-os értékhatárig választható.

GLS FLEX DELIVERY Információk: 
 

Első üzenet - amikor az áru készen áll a szállításra

A feladó cég a megrendelésed alapján elkészíti a csomagod és elküldi az adatokat a GLS-nek a te e-mail címeddel és telefonszámoddal együtt - ha ezt te is jóváhagytad (az üzleti feltételek aláírásával vagy a megrendelésnél). Kapsz egy SMS/e-mail értesítőt, amelyben tájékoztatunk a kiszállítás napjáról. Ha úgy látod, hogy senki sem tudja átvenni a csomagodat, választhatsz egy másik szállítási opciót. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager* online elérhetőségét.

Szállítási lehetőségek

  • Kiszállítás ugyanarra a címre egy másik napon
  • Kiszállítás egy új címre
  • Kiszállítás munkaidő után 17.00 és 20.00 óra között (csak GLS depóvárosokban érvényes)
  • Átirányítás egy GLS CsomagPontba
  • Kézbesítés egy GLS Csomagautomatába
  • Személyes átvétel a GLS depóban
  • Átvétel visszautasítása

A folyamat részletei

1. lépés: Értesítés a csomagfeladásról

A feladó a beérkezett megrendeléseket feldolgozza és előkészíti a szállítást, majd elküldi az adatokat a GLS rendszerébe. Megadja a címzett e-mail címét és mobilszámát, és megrendeli a szolgáltatást. Itt kezdődik a csomag rugalmas szállításának útja. A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a kiszállítás napját, a címet és az esetleges utánvét összegét is.

2. lépés: Értesítés a kézbesítés várható időpontjáról

A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldi a GLS, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és a GLS ügyfélszolgálat elérhetőségét is.

3. lépés: A megfelelő kézbesítési mód kiválasztása

Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesíti a GLS e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.

 

Előnyök

  • Csomagfeladás a lakóhelyhez közel
  • Nincs hosszú sorban állás
  • Hosszú nyitva tartási idő
  • Egyszerű árképzés

Biztonság

Általános csomagbiztosítás, max. 50.000 forint áruértékig
Online csomag nyomon követés
Átvételi elismervény

 

GLS ügyfélszolgálat:

Ügyfélszolgálat 7:00-18:00 
Tel.: (+36 29) 88 67 00, (+36 20) 890 06 60
E-mail: [email protected]


További információt az [email protected] címen, vagy a +36 1 244 2424 számon kaphat.