Hogy biztosan megkapd a rendelésed az ünnepek előtt tájékozódj a pontos szállítási határidőkről! | Bővebben |
GLS Hungary hálózataStabil belföldi csomaglogisztikai hálózatA 63 depóból és egy csomagirányító központból álló hálózatával a GLS Hungary Magyarország egész területén elérhető az ügyfelek számára. A jól felépített hálózat gyors, zökkenőmentes csomagszállítást tesz lehetővé. A csomagok a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek. A Budapest mellett működő központ nemzetközi csomagirányítóként is szolgál. Minden logisztikai folyamat a GLS magas minőségi normáinak megfelelően, a legmodernebb technológa alkalmazásával zajlik.
|
Csomagszállítás mindenkinekA GLS nemcsak nagy ügyfeleknek nyújt színvonalas csomagszállítást. A GLS szolgáltatásai magánszemélyek, valamint a csomagot csak alkalomszerűen küldő vállalkozások számára is elérhetőek közel 900 CsomagPonton keresztül (jelen helyzetra való tekintettel korlátozások léphetnek életbe, kérlek tájékozódj a jelenleg is üzemelő Csomapontokról). Egyes kijelölt GLS CsomagPontok alternatív kézbesítési címként is megjelölhetők, így a címzettek akkor is gyorsan és biztosan hozzájuthatnak küldeményeikhez, ha az első kézbesítésnél nem tartózkodtak otthon. GLS FLEX DELIVERY Információk: Első üzenet - amikor az áru készen áll a szállításraA feladó cég a megrendelésed alapján elkészíti a csomagod és elküldi az adatokat a GLS-nek a te e-mail címeddel és telefonszámoddal együtt - ha ezt te is jóváhagytad (az üzleti feltételek aláírásával vagy a megrendelésnél). Kapsz egy SMS/e-mail értesítőt, amelyben tájékoztatunk a kiszállítás napjáról. Ha úgy látod, hogy senki sem tudja átvenni a csomagodat, választhatsz egy másik szállítási opciót. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager* online elérhetőségét. Szállítási lehetőségek
A folyamat részletei1. lépés: Értesítés a csomagfeladásrólA feladó a beérkezett megrendeléseket feldolgozza és előkészíti a szállítást, majd elküldi az adatokat a GLS rendszerébe. Megadja a címzett e-mail címét és mobilszámát, és megrendeli a szolgáltatást. Itt kezdődik a csomag rugalmas szállításának útja. A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a kiszállítás napját, a címet és az esetleges utánvét összegét is. 2. lépés: Értesítés a kézbesítés várható időpontjárólA második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldi a GLS, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és a GLS ügyfélszolgálat elérhetőségét is. 3. lépés: A megfelelő kézbesítési mód kiválasztásaHa az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesíti a GLS e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.
GLS ügyfélszolgálat: |