Kosár 0

Úgy látszik a kosarad üres!

0

Szakszervizek

5 lépés a gyors és zökkenőmentes garanciális ügyintézéshez
  • Győződj meg róla, hogy készüléked valóban meghibásodott!
    - Ellenőrizd a tápkábelt, az áramellátást,
    - Kapcsold ki és kapcsold be újra a készüléket,
    - Győződj meg róla, hogy a készüléket a használati utasításnak megfelelő módon kívánod üzemeltetni.
     
  • Készítsd elő a garancia érvényesítéséhez szükséges dokumentumokat!
    - A vásárlást igazoló számla (vagy annak másolata),
    - A készülékhez tartozó jótállási jegy.
     
  • Fordulj közvetlenül a márkaszervizhez, ha a termék meghibásodott!
    A vásárolt termékével kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez.