Kosár 0

Úgy látszik a kosarad üres!

0

áPR

17

0 hozzászólás

Városépítős játék lesz a Memoriapolis

2500 éven keresztül egyengethetjük városunk életét az ókortól a felvilágosodás koráig.

 

Birodalomépítő stratégiából egészen sok van, de olyan is bőven akad, amelyben csak egy város felett kapjuk meg az irányítást. Olyan viszont, amely e két rokonműfaj erényeit vegyíti, még nem sok. A Memoriapolis pontosan ezt fogja tenni, ha megjelenik.

 

A Memoriapolisban egy város életét egyengethetjük majd az első telepesek sátraitól egészen egy megapolisz megépüléséig. A játékosoknak 2500 év áll rendelkezésére, ez idő alatt négy korszakot élhetnek át: az ókorban indul az építkezés, majd a középkor, a reneszánsz és a felvilágosodás következik. Utóbbiban ér majd véget a kaland.
 


A játékosok nem fognak közvetlenül utakat építeni, ahogy a város átlagos épületeit sem kell kézzel lehelyezni. Ehelyett a fontosabb, jelentőséggel bíró épületek helyszínét már magunk dönthetjük el. A város pedig automatikusan illeszkedni fog az új épületekhez, köré épül. A játékosoknak rengeteg kihívással kell megbirkóznia, mivel a lakosság folyamatosan bombázni fogja az igényeikkel, a döntéseikre pedig reagálni fognak.

 

A Memoriapolis egyelőre nem kapott megjelenési dátumot, de a tervek szerint még idén megjelenhet. A készítők először early accessben indítják útjára a játékot, ez a stádium az ígéretek szerint hamarosan elrajtolhat. A játék kizárólag PC-re készül.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Árnyékok, katanák és hűség - Assasins Creed : Shadows
Tipp 
2025 márc 21.
Árnyékok, katanák és hűség - Assasins Creed : Shadows

Az utóbbi években az Ubisoftról csak rosszat lehetett hallani. Nagyon érződik, hogy a cég kollektív munkamorálja és a játékokhoz való hozzáállás 180 fokos fordulatot vett : az igényes és jól kidolgozott játékok helyett bugokkal teli félkész játékokat dobtak ki piacra, amelyek tele voltak mikro tranzakciókkal. Azt már mondanom se kell, hogy senkinek sem szimpatikus ez a hozzáállás. A fentebb említettek mellett fontos megemlíteni a nyugati cégekre jellemző “woke-osodás” jelenségét is, amely alól az Ubisoft sem kivétel. Az Ubisoft nagyon vékony jégen táncol, elmondásuk szerint az AC : Shadows fejlesztőinek a fele még sohasem dolgozott videójátékon. Vajon megmenthető-e még a cég, vagy ez lesz az utolsó Ubisoft játék?

Még több cikk

HOZZÁSZÓLÁSOK

Hozzászóláshoz előbb jelentkezzen be!