Május 1. csütörtökön az üzleteink zárva tartanak! | Bővebben |
A Dontnod stúdió először a Remember Me című akció-kalandjátékkal próbálkozott, de a hangos siker ekkor még elmaradt. Ám pár évvel később a Life is Strange már meghozta nekik a kívánt hírnevet. A stúdió ezt követően egy századelős vámpírsztorin dolgozott, a Vampyr idén tavasszal érkezett meg. A sort legutóbb a Life is Strange 2 első epizódja folytatta, amelyet további négy követ majd a következő hónapokban. De emellett egy másik projekt is fut a stúdiónál, ez a Twin Mirror.
Természetesen ezúttal is egy kalandjátékról van szó, amely erősen támaszkodni fog a történetmesélésre és a döntéshozatalra. A sztori főhőse Sam Higgs, aki egész gyerekkorát Basswood városában töltötte. Felnőttként szomorú a visszatérés, ugyanis gyerekkori legjobb barátja temetése miatt kell újra felkeresnie a várost. Sam oknyomozó riporterként dolgozik, ezért minden apró részlet szemet szúr neki. Ám, mikor a temetés másnapján véres ingben ébred, ő maga sem tudja, hogy mi történt vele az előző éjszakán.
Sam munkája során kifejlesztett egy egyedi képességet is, amely a Mind Palace nevet viseli. Ez egy virtuális tér, ahol hősünk képes rekonstruálni helyszíneket és eseményeket, hogy ezeket nyugodtan megvizsgálhassa és kideríthesse, mi történt. Ez lesz a játék egyik érdekessége, a másik pedig a The Double rendszer. Ez valójában a mindenki számára ismerős belső hang megtestesülését jelenti, amely folyamatosan ott duruzsol Sam nyakában is. Csak épp a játékban Sam hasonmásaként jelenik meg, aki folyton okoskodik és megpróbálja meggyőzni, hogy így vagy úgy cselekedjen.
A Twin Mirror három epizódot foglal majd magába, amelyek közül az elsőre is várnunk kell még, hiszen 2019 előtt nem esélyes a megjelenése. Ekkor viszont PC mellett konzolokra is elérhető lesz.
Az utóbbi években az Ubisoftról csak rosszat lehetett hallani. Nagyon érződik, hogy a cég kollektív munkamorálja és a játékokhoz való hozzáállás 180 fokos fordulatot vett : az igényes és jól kidolgozott játékok helyett bugokkal teli félkész játékokat dobtak ki piacra, amelyek tele voltak mikro tranzakciókkal. Azt már mondanom se kell, hogy senkinek sem szimpatikus ez a hozzáállás. A fentebb említettek mellett fontos megemlíteni a nyugati cégekre jellemző “woke-osodás” jelenségét is, amely alól az Ubisoft sem kivétel. Az Ubisoft nagyon vékony jégen táncol, elmondásuk szerint az AC : Shadows fejlesztőinek a fele még sohasem dolgozott videójátékon. Vajon megmenthető-e még a cég, vagy ez lesz az utolsó Ubisoft játék?
Az előzetes terveknek megfelelően a minap megérkezett a új kiadás.
A franchise egész eddigi fennállása során Xbox exkluzív volt, ebből csak a PC kedvéért engedett.
Érdekes túlélő-kalandjáték készül, amelyben az erdő lesz a barátunk és ellenségünk.
Szinte napra pontosan egy évvel a konzolos premier után jön a PC-s változat.
A mechanikus klaviatúra kifejezetten mutatós darab, használata viszont meglepően csendes lesz.
Új kooperatív játékon dolgozik az A Way Out és az It Takes Two alkotója.
HOZZÁSZÓLÁSOK
Hozzászóláshoz előbb jelentkezzen be!