Régi kedvenc tér vissza – készül a S.W.I.N.E. HD Remaster
JAN
29
Tipp
0 hozzászólás
Régi kedvenc tér vissza – készül a S.W.I.N.E. HD Remaster
Az egyik első magyar fejlesztésű stratégiai játék a Kite Games jóvoltából újul meg idén.
A S.W.I.N.E. a mostani harmincas generáció egyik meghatározó játéka volt, amikor 2002-ben megjelent. Azért is vonult be sokak számára a történelembe, mivel egyike volt az első komolyabb magyar fejlesztésű stratégiai játékoknak, amelyet később olyan címek követtek, mint a Codename: Panzers sorozat vagy a War Front: Turning Point.
A S.W.I.N.E. idén válik nagykorúvá, vagyis tizennyolc év telt el a premier óta. Talán éppen ezért döntött úgy a magyar Kite Games csapata, hogy újra előveszik a játékot, leporolják, felújítják és újra kiadják. Készül tehát a S.W.I.N.E. HD Remaster, amely valamikor tavasszal fog megjelenni. A fejlesztők között az eredeti játék néhány készítőjét is megtaláljuk, így garantáltan jó kezekben van a projekt.
Ez meg is látszik az első képeken és az első előzetesen, hiszen minden egység tökéletesen hű az eredeti változatához, csak épp a mai elvárásoknak megfelelő kivitelezést kap. A stúdió új textúrákat készít hozzájuk, illetve néhány olyan animációt is adnak hozzájuk, amelyek korábban nem voltak megoldhatóak, ma viszont már nagyon hiányoznának.
A S.W.I.N.E. története a nyuszik és a malacok vérre menő, de azért kellemesen bohókás formában tálalt háborúját meséli el. Ám a klasszikus C&C zsáner helyett itt inkább a csatákon van a hangsúly. Vagyis sem bázisépítés, sem egységmenedzsment nem nehezíti a dolgunkat, seregünket ehelyett a kapott stratégiai pontokból vásárolhatunk – akár a csata kellős közepén – új egységeket magunknak.
A S.W.I.N.E. HD Remaster egyelőre nem kapott pontos premierdátumot, de a tervek szerint valamikor a tavasz folyamán érkezik majd meg kizárólag PC-re. A stúdió részéről ez egyfajta piackutatás is egyben, hiszen kellően pozitív fogadtatás esetén akár egy teljes értékű folytatás elkészítése sem kizárt.
Az utóbbi években az Ubisoftról csak rosszat lehetett hallani. Nagyon érződik, hogy a cég kollektív munkamorálja és a játékokhoz való hozzáállás 180 fokos fordulatot vett : az igényes és jól kidolgozott játékok helyett bugokkal teli félkész játékokat dobtak ki piacra, amelyek tele voltak mikro tranzakciókkal. Azt már mondanom se kell, hogy senkinek sem szimpatikus ez a hozzáállás. A fentebb említettek mellett fontos megemlíteni a nyugati cégekre jellemző “woke-osodás” jelenségét is, amely alól az Ubisoft sem kivétel. Az Ubisoft nagyon vékony jégen táncol, elmondásuk szerint az AC : Shadows fejlesztőinek a fele még sohasem dolgozott videójátékon. Vajon megmenthető-e még a cég, vagy ez lesz az utolsó Ubisoft játék?
HOZZÁSZÓLÁSOK
Hozzászóláshoz előbb jelentkezzen be!