Minden platformra megérkezett a Spintires: Mudrunner – American Wilds
NOV
28
Tipp
0 hozzászólás
Minden platformra megérkezett a Spintires: Mudrunner – American Wilds
PC, PS4 és X1 mellett mostantól Nintendo Switchre is elérhető az amerikai teherautókat felvonultató kiegészítő.
A Spintires első változata – még az IMGN.PRO fejlesztésében – kifejezetten az orosz és egykori szovjet hadiiparból hátra maradt, majd azokból hétköznapi használatra átalakított járművekre koncentrált. Ezt a koncepciót ráadásul elég egyedi fizikával és játékmenettel toldották meg, ennek köszönhetően digitálisan is hatalmas élmény lett a sárdagasztás.
A sikert meglovagolta a Focus Home Interactive kiadó is, akik a Saber Interactive stúdióval elkészítették a felturbózott, kiforrottabb kiadást Spintires: Mudrunner címmel. Ebben is megmaradtak a kaptafánál, vagyis autós közlekedésre tökéletesen alkalmatlan vidéki terepen kellett a hatalmas gépszörnyekkel különböző feladatokat, munkákat teljesítenünk.
Sokan azonban hiányolták a nyugati technológiát a játékból, pedig ezzel igazából az eredeti hangulatot sikerült megtépázni. De a fejlesztők hallgattak a rajongókra, és elkészítették az American Wilds kiegészítőt, benne a legnépszerűbb amerikai gyártók gépeivel. Be is ülhettünk a Chevrolet, a Ford, a Hummer vagy a Western Star teherautói volánja mögé, természetesen új helyszíneken, új küldetéseket teljesítve.
Az American Wilds PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra október végén érkezett meg, de a Nintendo Switch játékosoknak még várniuk kellett néhány hetet. Ez a várakozás most a végéhez ért, hiszen tegnap megjelent az ő változatuk is.
Az utóbbi években az Ubisoftról csak rosszat lehetett hallani. Nagyon érződik, hogy a cég kollektív munkamorálja és a játékokhoz való hozzáállás 180 fokos fordulatot vett : az igényes és jól kidolgozott játékok helyett bugokkal teli félkész játékokat dobtak ki piacra, amelyek tele voltak mikro tranzakciókkal. Azt már mondanom se kell, hogy senkinek sem szimpatikus ez a hozzáállás. A fentebb említettek mellett fontos megemlíteni a nyugati cégekre jellemző “woke-osodás” jelenségét is, amely alól az Ubisoft sem kivétel. Az Ubisoft nagyon vékony jégen táncol, elmondásuk szerint az AC : Shadows fejlesztőinek a fele még sohasem dolgozott videójátékon. Vajon megmenthető-e még a cég, vagy ez lesz az utolsó Ubisoft játék?
HOZZÁSZÓLÁSOK
Hozzászóláshoz előbb jelentkezzen be!