Tisztelt Vásárlóink!
A Monolith Productions 2014 őszén, vagyis lassan négy éve elég nagyot durrantott, amikor elkészítették sokak szerint minden idők legjobb The Lord of the Rings videojátékát. Ez volt a Middle-earth: Shadow of Mordor, amely az említett regény és a Hobbit közötti időkben játszódott. A rajongók még úgy is az egyik legjobbnak tartották a játékot, hogy az messze nem lett tökéletes, volt még hova fejlődnie. És a készítők tavaly év végére el is készültek a minden tekintetben továbbfejlődött folytatást, a Middle-earth: Shadow of Wart. Ez pedig heteken belül megkapja legújabb kiadását.
Készül tehát a Middle-earth: Shadow of War – Definitive Edition. Ez játékmeneti vagy grafikai megújulást nem hoz magával, hiszen ezekre szűk egy év távlatában még egyáltalán nincs szükség. Ehelyett a készítők inkább a tartalomra koncentrálnak. A Definitive Edition ezúttal azt jelenti, hogy az eddigi legátfogóbb, legteljesebb élményt kínáló kiadást fogjuk kézhez kapni. Mit jelent ez?
Az alapjáték mellé kapunk még két-két nemezis és sztori DLC-t is. A nemezis csomagok a Slaughter és az Outlaw ork törzseket adják a játékhoz, amelyek teljesen egyedi viselkedési normákat követnek, így mindenben különböznek a többi törzstől. A két sztori DLC pedig a Blade of Galadriel és a Desolation of Mordor minikampányokat adják a játékhoz. Előbbiben Eltariel, a tünde orvgyilkos kalandjait meséli el, aki Galadriel úrnő parancsait követi. Utóbbi pedig Minas Ithil egykori kapitánya, Baranor történetéről szól.
A négy DLC mellett természetesen a játék összes premier utáni frissítése is helyet kap, vagyis a korábbról ismert hibák felbukkanásától sem kell tartani. A Definitive Edition PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra is meg fog jelenni augusztus 31-én.
Tisztelt Vásárlóink!
Az utóbbi években az Ubisoftról csak rosszat lehetett hallani. Nagyon érződik, hogy a cég kollektív munkamorálja és a játékokhoz való hozzáállás 180 fokos fordulatot vett : az igényes és jól kidolgozott játékok helyett bugokkal teli félkész játékokat dobtak ki piacra, amelyek tele voltak mikro tranzakciókkal. Azt már mondanom se kell, hogy senkinek sem szimpatikus ez a hozzáállás. A fentebb említettek mellett fontos megemlíteni a nyugati cégekre jellemző “woke-osodás” jelenségét is, amely alól az Ubisoft sem kivétel. Az Ubisoft nagyon vékony jégen táncol, elmondásuk szerint az AC : Shadows fejlesztőinek a fele még sohasem dolgozott videójátékon. Vajon megmenthető-e még a cég, vagy ez lesz az utolsó Ubisoft játék?
Az előzetes terveknek megfelelően a minap megérkezett a új kiadás.
A franchise egész eddigi fennállása során Xbox exkluzív volt, ebből csak a PC kedvéért engedett.
Érdekes túlélő-kalandjáték készül, amelyben az erdő lesz a barátunk és ellenségünk.
Szinte napra pontosan egy évvel a konzolos premier után jön a PC-s változat.
A mechanikus klaviatúra kifejezetten mutatós darab, használata viszont meglepően csendes lesz.
Új kooperatív játékon dolgozik az A Way Out és az It Takes Two alkotója.
HOZZÁSZÓLÁSOK
Hozzászóláshoz előbb jelentkezzen be!