Május 1. csütörtökön az üzleteink zárva tartanak! Bővebben
Kosár 0

Úgy látszik a kosarad üres!

0

DEC

09

0 hozzászólás

Kiderült a God of War gépigénye

A játék alá egy régebbi vas is elég lesz, de ha a csúcsot akarjuk ostromolni, ahhoz már bivalyerős konfiguráció kell majd.

 

A PlayStation konzolok egyik legerősebb exkluzív címének számít évtizedek óta a God of War széria. Ennek eddigi utolsó része 2018-ban jelent meg még PlayStation 4-re, amelyről sokan azt tartják, hogy a franchise legjobb játéka lett. Éppen ezért volt különösen örömteli, amikor kiderült, hogy PC-re is elkészül.

 

Mostanra azt is közzétették a készítők, hogy milyen konfigurációra lesz szükség a játék futtatásához. Az elvárások elég széles skálán mozognak, hiszen a minimum beállításokhoz már egy Intel Core i5-2500K processzor, 8 GB memória és egy NVIDIA GeForce GTX 960 videokártya is elegendő. Egy ilyen vassal 720p-s felbontás mellett a legalacsonyabb beállításokkal tudunk majd játszani 30 fps-sel.

 

Ha viszont valaki egy picit komolyabb látványra vagy teljesítményre (1080p és 60 fps) vágyik, annak már egy Intel Core i7-4770K processzorra, 8 GB memóriára és NVIDIA GeForce GTX 1070 videokártyára lesz szükséges. Az RTX-effektekhez pedig már nem árt egy Intel Core i7-7700K processzor 16 GB memóriával és NVIDIA GeForce RTX 2070 VGA-val.
 


Aki mindenből a legjobbat szeretné, vagyis 4K-s felbontás mellett, RTX effektekkel is 60 fps-t szeretne minimum látni, annak már mélyen a zsebébe kell nyúlnia egy Intel Core i9-9900K processzorért és 16 GB memóriáért egy NVIDIA GeForce RTX 3080 videokártyával kiegészítve.

 

A God of War támogatni fogja az ultraszéles monitorokat, kapunk DLSS, Reflex, GTAO és SSDO támogatást is, a framerate pedig nem lesz limitálva. A játék a tervek szerint 2022. január 14-én fog megjelenni.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Árnyékok, katanák és hűség - Assasins Creed : Shadows
Tipp 
2025 márc 21.
Árnyékok, katanák és hűség - Assasins Creed : Shadows

Az utóbbi években az Ubisoftról csak rosszat lehetett hallani. Nagyon érződik, hogy a cég kollektív munkamorálja és a játékokhoz való hozzáállás 180 fokos fordulatot vett : az igényes és jól kidolgozott játékok helyett bugokkal teli félkész játékokat dobtak ki piacra, amelyek tele voltak mikro tranzakciókkal. Azt már mondanom se kell, hogy senkinek sem szimpatikus ez a hozzáállás. A fentebb említettek mellett fontos megemlíteni a nyugati cégekre jellemző “woke-osodás” jelenségét is, amely alól az Ubisoft sem kivétel. Az Ubisoft nagyon vékony jégen táncol, elmondásuk szerint az AC : Shadows fejlesztőinek a fele még sohasem dolgozott videójátékon. Vajon megmenthető-e még a cég, vagy ez lesz az utolsó Ubisoft játék?

Még több cikk

HOZZÁSZÓLÁSOK

Hozzászóláshoz előbb jelentkezzen be!