Tipp
Kérdések és válaszok a győri üzlet bezárásával kapcsolatban
Győr mindig is egy fontos helyet foglalt el az Aqua Webáruház életében és a vásárlók is mindig pozitív visszajelzéseket adtak az ott dolgozó kollégákról és az üzletről. Azonban a megváltozott piaci trendek miatt eljött az a pillanat, amikor március 29-én pénteken 17 órakor végleg bezártuk győri üzletünket. Köszönjük bizalmatokat, hűségeteket és továbbra is várunk titeket szeretettel webáruházunkban. A jelenleg érvényben lévő megrendelésekről, a kiszállításra váró termékekről és a garanciális ügyintézés megváltozásáról az alábbi tájékoztatóban gyűjtöttünk össze részletes és hasznos információkat.
Meddig tudok rendelést leadni személyes átvétellel a győri üzletbe?
Március 29-én végleg bezártuk üzletünket, ezért már csak kiszállítással tudunk megrendeléseket teljesíteni. Ez most ingyenes szállítási lehetőség lesz 2019. április 24-ig. Fontos, hogy ez csak a Győr + 20km-es vonzáskörzetéhez tartozó irányítószámmal rendelkező címek esetén lesz érvényes, valamint csak a házhozszállítás, a Posta Pont és a Pick Pack Pont lesz díjmentes; a GLS futárszolgálatra és Nagycsomagos kiszállításra ez nem vonatkozik.
Mi az utolsó időpont, amikor még átvehetem a győri üzletben a megrendelésemet?
Március 29-én (péntek) 17:00 a végső határidő az átvételre, utána a bolt végleg bezár, az át nem vett rendelések pedig a budapesti központi raktárunkba kerülnek. Ebben az esetben az ügyfélszolgálat fel fogja veled venni telefonon a kapcsolatot, mi pedig ingyenesen kiszállítjuk neked a leegyeztetett elérhetőségre.
Mi történik, ha még nem teljesíthető a korábbi megrendelésem, melyet a győri boltban vennék át?
Ebben az esetben az ügyfélszolgálat fel fogja veled venni telefonon a kapcsolatot, mi pedig ingyenesen kiszállítjuk neked a leegyeztetett elérhetőségre.
Hogyan történik bezárás után a garanciális termékek leadása?
Csak úgy, mint eddig, bármelyik boltunkban leadhatod, a garanciáztatni kívánt termékedet, vagy pedig a Garanciális Gyorsposta szolgáltatásunkat is igénybe veheted, melyről bővebben itt olvashatsz a 6.5-ös pontban.
Már folyamatban van egy általam a győri üzletbe leadott termék garanciális javítása. Hogyan fogok tudni hozzájutni a termékhez?
Ha a javítás elkészült, de még nem sikerült átvenned zárásig (03.29. 17:00), az a budapesti központi szervizünkbe fog kerülni. Az ügyfélszolgálatunk fel fogja venni veled a kapcsolatot és ingyen eljuttatjuk hozzád egy futárszolgálat segítségével, az általad megadott elérhetőségre.
Ha még javítás alatt van a termék, akkor azt követően szintén a központi szervizünkbe kerül majd az eszköz és az ügyfélszolgálat ebben az esetben is segít majd az ingyenes kiszállítás megszervezésében.
Éppen a közeljövőben terveztem vásárolni a győri üzletetekben, mert nem szeretnék szállítási költséget fizetni, de így már nincs rá lehetőségem. Mit tudok most tenni?
Ne aggódj, hiszen április 24-ig ingyenes kiszállítás lép érvénybe Győr + 20km-es vonzáskörzetéhez tartozó irányítószámmal rendelkező címre. Az MPL házhozszállítás, a Posta Pont és a Pick Pack Pont lesz díjmentes, a GLS futárszolgálat és Nagycsomagos kiszállításra ez nem vonatkozik.
Hogyan tudom webes rendelés esetén érvényesíteni a 14 napos elállási jogomat?
A megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhatsz a szerződéstől, visszaküldheted a megrendelt terméket. Részletesebb tájékoztatást az ÁSZF 6. pontja ad az alábbi linken.
Ha esetleg bármilyen egyéb kérdés felmerülne benned a győri üzlet bezárásával kapcsolatban, kérjük, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségek egyikén:
E-mail: [email protected]
Telefon: +36 1 244 2424
(H-P: 9-18 óra; Szo: 9-17 óra)
Köszönjük bizalmatokat, hűségeteket és továbbra is várunk titeket szeretettel webáruházunkban.
Köszönettel:
AQUA Webáruház
HOZZÁSZÓLÁSOK
Hozzászóláshoz előbb jelentkezzen be!