Aqua Expressz üzletünk 05.10-én szombaton zárva tart! Vasárnaptól a megszokott időben várunk titeket.
Kosár 0

Úgy látszik a kosarad üres!

0

MáRC

21

3 hozzászólás

Kérdések és válaszok a győri üzlet bezárásával kapcsolatban

Győr mindig is egy fontos helyet foglalt el az Aqua Webáruház életében és a vásárlók is mindig pozitív visszajelzéseket adtak az ott dolgozó kollégákról és az üzletről. Azonban a megváltozott piaci trendek miatt eljött az a pillanat, amikor március 29-én pénteken 17 órakor végleg bezártuk győri üzletünket. Köszönjük bizalmatokat, hűségeteket és továbbra is várunk titeket szeretettel webáruházunkban. A jelenleg érvényben lévő megrendelésekről, a kiszállításra váró termékekről és a garanciális ügyintézés megváltozásáról az alábbi tájékoztatóban gyűjtöttünk össze részletes és hasznos információkat.

Meddig tudok rendelést leadni személyes átvétellel a győri üzletbe?
Március 29-én végleg bezártuk üzletünket, ezért már csak kiszállítással tudunk megrendeléseket teljesíteni.  Ez most ingyenes szállítási lehetőség lesz 2019. április 24-ig. Fontos, hogy ez csak a Győr + 20km-es vonzáskörzetéhez tartozó irányítószámmal rendelkező címek esetén lesz érvényes, valamint csak a házhozszállítás, a Posta Pont és a Pick Pack Pont lesz díjmentes; a GLS futárszolgálatra és Nagycsomagos kiszállításra ez nem vonatkozik.

Mi az utolsó időpont, amikor még átvehetem a győri üzletben a megrendelésemet?
Március 29-én (péntek) 17:00 a végső határidő az átvételre, utána a bolt végleg bezár, az át nem vett rendelések pedig a budapesti központi raktárunkba kerülnek. Ebben az esetben az ügyfélszolgálat fel fogja veled venni telefonon a kapcsolatot, mi pedig ingyenesen kiszállítjuk neked a leegyeztetett elérhetőségre.

Mi történik, ha még nem teljesíthető a korábbi megrendelésem, melyet a győri boltban vennék át?
Ebben az esetben az ügyfélszolgálat fel fogja veled venni telefonon a kapcsolatot, mi pedig ingyenesen kiszállítjuk neked a leegyeztetett elérhetőségre.

Hogyan történik bezárás után a garanciális termékek leadása?
Csak úgy, mint eddig, bármelyik boltunkban leadhatod, a garanciáztatni kívánt termékedet, vagy pedig a Garanciális Gyorsposta szolgáltatásunkat is igénybe veheted, melyről bővebben itt olvashatsz a 6.5-ös pontban.

Már folyamatban van egy általam a győri üzletbe leadott termék garanciális javítása. Hogyan fogok tudni hozzájutni a termékhez?
Ha a javítás elkészült, de még nem sikerült átvenned zárásig (03.29. 17:00), az a budapesti központi szervizünkbe fog kerülni. Az ügyfélszolgálatunk fel fogja venni veled a kapcsolatot és ingyen eljuttatjuk hozzád egy futárszolgálat segítségével, az általad megadott elérhetőségre.

Ha még javítás alatt van a termék, akkor azt követően szintén a központi szervizünkbe kerül majd az eszköz és az ügyfélszolgálat ebben az esetben is segít majd az ingyenes kiszállítás megszervezésében.

Éppen a közeljövőben terveztem vásárolni a győri üzletetekben, mert nem szeretnék szállítási költséget fizetni, de így már nincs rá lehetőségem. Mit tudok most tenni?
Ne aggódj, hiszen április 24-ig ingyenes kiszállítás lép érvénybe Győr + 20km-es vonzáskörzetéhez tartozó irányítószámmal rendelkező címre. Az MPL házhozszállítás, a Posta Pont és a Pick Pack Pont lesz díjmentes, a GLS futárszolgálat és Nagycsomagos kiszállításra ez nem vonatkozik.

Hogyan tudom webes rendelés esetén érvényesíteni a 14 napos elállási jogomat?
A megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhatsz a szerződéstől, visszaküldheted a megrendelt terméket. Részletesebb tájékoztatást az ÁSZF 6. pontja ad az alábbi linken.


Ha esetleg bármilyen egyéb kérdés felmerülne benned a győri üzlet bezárásával kapcsolatban, kérjük, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségek egyikén:

E-mail: [email protected]   
Telefon: +36 1 244 2424 
(H-P: 9-18 óra; Szo: 9-17 óra)    

 

Köszönjük bizalmatokat, hűségeteket és továbbra is várunk titeket szeretettel webáruházunkban.

 

Köszönettel:

AQUA Webáruház

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Árnyékok, katanák és hűség - Assasins Creed : Shadows
Tipp 
2025 márc 21.
Árnyékok, katanák és hűség - Assasins Creed : Shadows

Az utóbbi években az Ubisoftról csak rosszat lehetett hallani. Nagyon érződik, hogy a cég kollektív munkamorálja és a játékokhoz való hozzáállás 180 fokos fordulatot vett : az igényes és jól kidolgozott játékok helyett bugokkal teli félkész játékokat dobtak ki piacra, amelyek tele voltak mikro tranzakciókkal. Azt már mondanom se kell, hogy senkinek sem szimpatikus ez a hozzáállás. A fentebb említettek mellett fontos megemlíteni a nyugati cégekre jellemző “woke-osodás” jelenségét is, amely alól az Ubisoft sem kivétel. Az Ubisoft nagyon vékony jégen táncol, elmondásuk szerint az AC : Shadows fejlesztőinek a fele még sohasem dolgozott videójátékon. Vajon megmenthető-e még a cég, vagy ez lesz az utolsó Ubisoft játék?

Még több cikk

HOZZÁSZÓLÁSOK

Hozzászóláshoz előbb jelentkezzen be!
Ódor Dániel   2019-03-28 11:07:27

Nagyon sajnálom hogy bezár a Győri üzlet elég sokat vásároltam ott. Így a jövőben biztos nem fogok az Aqua-nál vásárolni mert nem vagyok hajlandó szállítási költséget is fizetni illetve ha baj van a termékkel akkor is megnehezíti a garancia érvényesítését nem tudom egyszerűen csak bevinni a boltba. Ezután inkább választok olyan konkurens céget aminek van boltja a városban.

Vizvári Tibor   2019-03-25 21:03:46

Szerintem jó volt hogy nem csak Budapesten van Aqua,hanem itt Győrben is csak szerintem helyileg nem volt jó helyen,mert megközelíthetetlen volt,úgy hogy ne kelljen több km-t gyalogolni.Sajnálom hogy bezár,de szerintem nem vagyok vele egyedül.

Vince Tamás   2019-03-24 18:38:15

nem a piaci trendek változtak meg, hanem a bolt volt rossz helyen, volt ismerősöm aki ezért kerülte, bár igaz mindig is problémás volt oda bemenni, főként nagyobb dolgot cipelni, de inkább megtettem, mert az egyik legnormálisabb bolt volt Győrben...