A játék korai változata néhány napja már elérhető, de a teljes kiadás csak jövőre jelenhet meg.
Az Instinct Games korábban nem kisebb játékon dolgozott, mint az ARK: Survival Evolved, vagyis a népszerű dinoszauruszos túlélőjátékon. A stúdió ekkor még csak besegített egy másik csapatnak, ám most már saját projektjükön munkálkodnak, amelyben szintén megtalálhatóak lesznek a túlélő elemek. Ez az Atlas, amely egy kalózos MMORPG lesz.
A fejlesztők elég nagy tervekben gondolkoznak, ugyanis ígéretük szerint a játék világát egyszerre 40 000 játékos népesítheti be. Persze ezt úgy oldják meg, hogy a világot több kisebb zónára bontják, amelyben egyszerre kisebb létszámban lesznek jelen a játékosok.
Tennivaló pedig lesz rengeteg, tulajdonképpen bármit meg lehet majd tenni, amit egy kalózos játékban szeretnénk. Saját hajónk lehet saját legénységgel, ezernyi kisebb-nagyobb szigetet fedezhetünk fel, harcolhatunk földön és vízen egyaránt. Kereskedő hajókat támadhatunk meg a rakományukért, szövetkezhetünk más kalózokkal, de persze a legfontosabb, a kincskeresés sem marad ki.
Mindezt egy kissé meseszerű világban, ahol a kalózok és más tengerészek mellett misztikus lények is felbukkannak. A tengeri szörnyeken nem is csodálkozunk, de azért a sárkányt még emészteni kell. De nem csak a játék világa lesz meseszerű, de a grafikája is.
Az Atlas korai változata néhány nappal ezelőtt rajtolt el, és egyelőre nem nagyon győzte meg a játékosokat. De még bőven van ideje a fejlesztőknek a munkára, hiszen a premierre leghamarabb is csak 2019-ben, annak is jó eséllyel csak a második felében lehet számítani. Addig még rengeteg hibát ki lehet javítani, valamint az egyelőre elnagyolt részletek is letisztulhatnak.
Az utóbbi években az Ubisoftról csak rosszat lehetett hallani. Nagyon érződik, hogy a cég kollektív munkamorálja és a játékokhoz való hozzáállás 180 fokos fordulatot vett : az igényes és jól kidolgozott játékok helyett bugokkal teli félkész játékokat dobtak ki piacra, amelyek tele voltak mikro tranzakciókkal. Azt már mondanom se kell, hogy senkinek sem szimpatikus ez a hozzáállás. A fentebb említettek mellett fontos megemlíteni a nyugati cégekre jellemző “woke-osodás” jelenségét is, amely alól az Ubisoft sem kivétel. Az Ubisoft nagyon vékony jégen táncol, elmondásuk szerint az AC : Shadows fejlesztőinek a fele még sohasem dolgozott videójátékon. Vajon megmenthető-e még a cég, vagy ez lesz az utolsó Ubisoft játék?
HOZZÁSZÓLÁSOK
Hozzászóláshoz előbb jelentkezzen be!