Tisztelt Vásárlóink!
Kevés olyan játék van, amely először PlayStation 3-ra, majd PlayStation 4-re, végül PlayStation 5-re is megjelenne (ugyanígy Xbox 360-ra, Xbox One-ra és Xbox Series X-re) anélkül, hogy közben új epizódot kapna. A Rockstar Games klasszikusa, a GTA V viszont pontosan ilyen. Eredetileg 2013-ban jelent meg, de jövő tavasszal már a harmadik konzolgenerációját fogja fogyasztani.
A fejlesztők egy új előzetest is összedobtak, amelyben megpróbálták összegyűjteni, hogy milyen fejlesztésekre számíthatnak majd a játékosok. Természetesen sokkal részletesebb grafikára, ami szebb effekteket, magasabb felbontást, részletesebb textúrákat és modelleket jelent.
Játékmenet terén is tovább csiszolják a már jól ismert részleteket. A karakterek közti váltás azonnali lesz minden észrevehető töltés nélkül. Valószínűleg sokkal sűrűbb lesz a forgalom is, de gyalogosból is többel találkozhatunk majd az utcákon.
Mindez nem csak a GTA V-re, de a GTA Online-ban is érvényes lesz. Azt egyelőre nem tudni, hogy napra pontosan mikor, de mind a GTA V, mind a GTA Online 2022 márciusában várható PS5-re és XSX-re. Talán utána már tényleg minden erőforrást a GTA VI-ra fordítanak majd a készítők.
Tisztelt Vásárlóink!
Az utóbbi években az Ubisoftról csak rosszat lehetett hallani. Nagyon érződik, hogy a cég kollektív munkamorálja és a játékokhoz való hozzáállás 180 fokos fordulatot vett : az igényes és jól kidolgozott játékok helyett bugokkal teli félkész játékokat dobtak ki piacra, amelyek tele voltak mikro tranzakciókkal. Azt már mondanom se kell, hogy senkinek sem szimpatikus ez a hozzáállás. A fentebb említettek mellett fontos megemlíteni a nyugati cégekre jellemző “woke-osodás” jelenségét is, amely alól az Ubisoft sem kivétel. Az Ubisoft nagyon vékony jégen táncol, elmondásuk szerint az AC : Shadows fejlesztőinek a fele még sohasem dolgozott videójátékon. Vajon megmenthető-e még a cég, vagy ez lesz az utolsó Ubisoft játék?
Az előzetes terveknek megfelelően a minap megérkezett a új kiadás.
A franchise egész eddigi fennállása során Xbox exkluzív volt, ebből csak a PC kedvéért engedett.
Érdekes túlélő-kalandjáték készül, amelyben az erdő lesz a barátunk és ellenségünk.
Szinte napra pontosan egy évvel a konzolos premier után jön a PC-s változat.
A mechanikus klaviatúra kifejezetten mutatós darab, használata viszont meglepően csendes lesz.
Új kooperatív játékon dolgozik az A Way Out és az It Takes Two alkotója.
HOZZÁSZÓLÁSOK
Hozzászóláshoz előbb jelentkezzen be!