Aqua Expressz üzletünk 05.10-én szombaton zárva tart! Vasárnaptól a megszokott időben várunk titeket.
Kosár 0

Úgy látszik a kosarad üres!

0

MáRC

09

0 hozzászólás

Három módon lehet majd futtatni konzolon a GTA V-öt

Az új generációs kiadás a felbontásra, a ray tracingre vagy a sebességre fog gyúrni.

 

Már nem kell sokat várni és a Grand Theft Auto V ismét generációt vált. Először még PlayStation 3-re és Xbox 360-ra készült el 2013-ban, majd jött a PlayStation 4 és Xbox One kiadás. Ezt követte a PC-s verzió, most pedig újabb konzolparkon fog debütálni: PlayStation 5-ön és Xbox Series X/S-en.

 

A fejlesztő Rockstar Games elárulta, hogy az új konzolgeneráción lesz a legszebb a játék, de ezért kompromisszumokat kell kötnünk. Így bevezetnek három futtatási módot, amelyek közül a játékosok szabadon választhatnak. Az első a Fidelity mód, a második a Performance, a harmadik pedig a Performance RT.
 


A Fidelity módban kapjuk majd a legrészletesebb grafikát. A játék natív 4K-s felbontáson fog futni a legmagasabb grafikai beállításokkal és melléjük ray tracinggel. Ezért viszont csak 30 fps-re korlátozzák a teljesítményt, hogy végig stabil maradjon. A Performance mód ezzel szemben már csak felskálázott 4K-s felbontást nyújt és a ray tracingről is le kell mondanunk, de cserébe a játék stabil 60 fps-t fog produkálni. Xbox Series S konzolokon a felskálázott 4K helyett csak 1080p-s felbontást kapunk.

 

A harmadik mód a Performance RT, amely felskálázott 4K-s felbontás mellett úgy próbálja meg kipréselni magából a 60 fps-t, hogy mellé ray tracinget is kínál. Itt valószínűleg a framerate stabilitásáról kell majd lemondanunk. A GTA V március 15-én fog megjelenni PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Árnyékok, katanák és hűség - Assasins Creed : Shadows
Tipp 
2025 márc 21.
Árnyékok, katanák és hűség - Assasins Creed : Shadows

Az utóbbi években az Ubisoftról csak rosszat lehetett hallani. Nagyon érződik, hogy a cég kollektív munkamorálja és a játékokhoz való hozzáállás 180 fokos fordulatot vett : az igényes és jól kidolgozott játékok helyett bugokkal teli félkész játékokat dobtak ki piacra, amelyek tele voltak mikro tranzakciókkal. Azt már mondanom se kell, hogy senkinek sem szimpatikus ez a hozzáállás. A fentebb említettek mellett fontos megemlíteni a nyugati cégekre jellemző “woke-osodás” jelenségét is, amely alól az Ubisoft sem kivétel. Az Ubisoft nagyon vékony jégen táncol, elmondásuk szerint az AC : Shadows fejlesztőinek a fele még sohasem dolgozott videójátékon. Vajon megmenthető-e még a cég, vagy ez lesz az utolsó Ubisoft játék?

Még több cikk

HOZZÁSZÓLÁSOK

Hozzászóláshoz előbb jelentkezzen be!