Durva memóriaigénye lesz a Microsoft Flight Simulator 2024-nek
SZEPT
23
Tipp
0 hozzászólás
Durva memóriaigénye lesz a Microsoft Flight Simulator 2024-nek
Cserébe viszont igen széles skálán mozog a hivatalos gépigény.
A Microsoft és az Asobo Studio négy évvel ezelőtt újra visszahozta a köztudatba a Microsoft Flight Simulator franchise-t, amely bár az azt megelőző években is kapott néhány epizódot, egy picit kikerült a reflektorfényből. Ezzel viszont újra igen népszerűvé tették a repülős szimulátort, amelynek következő része, a Microsoft Flight Simulator 2024 szűk két hónap múlva fog megjelenni.
Az elődhöz hasonlóan itt is tökéletesre csiszolt grafikát kapunk lényegében az egész bolygóra, ami elég komoly gépigényt von maga után. Szerencsére azonban a készítők gondolnak a szerényebb konfigurációval rendelkezőkre is. A játék futtatásához minimum egy Intel Core i7-6800K vagy AMD Ryzen 5 2600X processzorra lesz szükség 16 GB memória társaságában. Videokártyából pedig egy Nvidia GeForce GTX 970 vagy egy AMD Radeon RX5700 is elegendő lesz.
Ha viszont valaki csúcsra járatott grafikára pályázik, annak már szüksége lesz egy Intel Core i7-14700K vagy egy AMD Ryzen 7 7900X processzorra és nem kevesebb mint 64 GB memóriára! Videokártyából is elfér egy Nvidia GeForce RTX 4080 vagy egy AMD Radeon RX 7900XT.
A játék nagyjából 50 GB tárhelyet követel magának egy SSD-n. A grafika tehát vélhetően elég széles skálán konfigurálható lesz, így inkább csak az a kérdés, hogy a még most aktuális előzőt epizódhoz képest sikerül-e stabilabbá tenni az új részt és kevesebb bosszantó hibát hagyni benne. E kérdésre a november 19-i premier után kapunk választ.
Az utóbbi években az Ubisoftról csak rosszat lehetett hallani. Nagyon érződik, hogy a cég kollektív munkamorálja és a játékokhoz való hozzáállás 180 fokos fordulatot vett : az igényes és jól kidolgozott játékok helyett bugokkal teli félkész játékokat dobtak ki piacra, amelyek tele voltak mikro tranzakciókkal. Azt már mondanom se kell, hogy senkinek sem szimpatikus ez a hozzáállás. A fentebb említettek mellett fontos megemlíteni a nyugati cégekre jellemző “woke-osodás” jelenségét is, amely alól az Ubisoft sem kivétel. Az Ubisoft nagyon vékony jégen táncol, elmondásuk szerint az AC : Shadows fejlesztőinek a fele még sohasem dolgozott videójátékon. Vajon megmenthető-e még a cég, vagy ez lesz az utolsó Ubisoft játék?
HOZZÁSZÓLÁSOK
Hozzászóláshoz előbb jelentkezzen be!