Tisztelt Vásárlóink!
A Vampire: The Masquerade egy sok éves múltra visszatekintő szerepjáték-univerzum, amely már az évezred elején is kapott videojáték-adaptációt. Ez volt A Vampire: The Masquerade – Redemption. Ehhez aztán 2004-ben a Bloodlines alcímet viselő folytatás, amelyet sokan máig a valaha volt egyik legjobb szerepjátéknak tartanak. Ugyanakkor technikai oldalról már ezer sebből vérzett a projekt, így talán nem is meglepő, hogy másfél évtizedet kellett várni, hogy bejelentsék a folytatást.
A Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 a Paradox Interactive kiadó gondozásában fog megjelenni, a fejlesztést pedig a Hardsuit Labs végzi. A stúdió korábban eddig egyetlen játékot készített: a közepes sikerű Blacklight: Retributiont. Most viszont egy sokkal komolyabb rajongói bázissal rendelkező projekt formálódik a kezeik közt, vagyis a felelősségük is sokkal nagyobb.
A Bloodlines 2 története a vámpírok által nem csak lakott, de valójában uralt Seattle városában játszódik. Mi egy frissen vérszívóvá vált alakot irányíthatunk majd, akivel fel kell másznunk a képzeletbeli ranglétrán, hogy mi is a legrettegettebb vámpírok közé tartozzunk. Hogy ezt melyik vámpírklánon belül kívánjuk megvalósítani, az már rajtunk áll.
A játékban először ki kell vívnunk egy alacsonyabban jegyzett klán elismerését, majd onnan kapaszkodhatunk egyre feljebb. Ehhez rengeteg küldetést kell teljesítenünk, és rengeteg ránk bízott feladatot kérdés nélkül végrehajtanunk. Az, hogy melyik klánt képviseljük, illetve azon belül milyen diszciplínákat részesítünk előnyben, alapvetően határozza meg, hogy milyen természetfeletti képességeket uralhatunk a játékban.
A Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 természetesen jelen volt az idei gamescomon, ahonnan a korábban már bemutatott ray tracing trailer után egy sokkal hosszabb, közel harminc perces játékmenet-bemutató is érkezett. A játék továbbra sem rendelkezik pontos megjelenési dátummal, de valamikor 2020 elején várható PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.
Tisztelt Vásárlóink!
Az utóbbi években az Ubisoftról csak rosszat lehetett hallani. Nagyon érződik, hogy a cég kollektív munkamorálja és a játékokhoz való hozzáállás 180 fokos fordulatot vett : az igényes és jól kidolgozott játékok helyett bugokkal teli félkész játékokat dobtak ki piacra, amelyek tele voltak mikro tranzakciókkal. Azt már mondanom se kell, hogy senkinek sem szimpatikus ez a hozzáállás. A fentebb említettek mellett fontos megemlíteni a nyugati cégekre jellemző “woke-osodás” jelenségét is, amely alól az Ubisoft sem kivétel. Az Ubisoft nagyon vékony jégen táncol, elmondásuk szerint az AC : Shadows fejlesztőinek a fele még sohasem dolgozott videójátékon. Vajon megmenthető-e még a cég, vagy ez lesz az utolsó Ubisoft játék?
Az előzetes terveknek megfelelően a minap megérkezett a új kiadás.
A franchise egész eddigi fennállása során Xbox exkluzív volt, ebből csak a PC kedvéért engedett.
Érdekes túlélő-kalandjáték készül, amelyben az erdő lesz a barátunk és ellenségünk.
Szinte napra pontosan egy évvel a konzolos premier után jön a PC-s változat.
A mechanikus klaviatúra kifejezetten mutatós darab, használata viszont meglepően csendes lesz.
Új kooperatív játékon dolgozik az A Way Out és az It Takes Two alkotója.
HOZZÁSZÓLÁSOK
Hozzászóláshoz előbb jelentkezzen be!