Egy ősrégi vason is elindul majd, de a maximumhoz sem kell igazi erőmű.
Évek óta készül meglehetősen nagy csendben a Steel Balalaika stúdió valósidejű stratégiai játéka, a Broken Arrow, amellyel az olyan nagysikerű játékoknak állítanának konkurenciát, mint a Wargame széria. A stúdió a tökéletesség elérése érdekében nem is kapkodja el a dolgokat, ezért most a premiert is elhalasztották.
A játékban napjaink haditechnikája kapja a főszerepet. A történet szerint a hidegháború végül nem csendesedett el, hanem eszkalálódott és végül tényleges fegyveres konfliktussá erősödött. A játékosok mindkét harcoló fél oldalán, így az amerikaiak és az oroszok oldalán is beszállhatnak a küzdelmekbe, mindkét oldalon többszáz valóban létező harci járművet és katonai egységet irányítva.
Háromszáznál is több egység kerül a játékba, amelyeket variálni is lehet, így az elérhető egységek száma máris ezerötszáz fölé ugrik. Páncélozott szárazföldi alakulatok mellett légi és vízi támogatást is nyújthatunk a gyalogságnak. Kapunk küldetésszerkesztőt is, így magunknak is kitalálhatunk összecsapásokat.
A Broken Arrow kifejezetten ígéretes projekt, ám a készítők nem akarják összecsapni a munka végét sem. Ezért az eredetileg idénre tervezett premiert határozatlan időre elhalasztották, ami így csak valamikor 2025-ben várható. A játék kizárólag PC-re készül.
Egy ősrégi vason is elindul majd, de a maximumhoz sem kell igazi erőmű.
Az Amazon Games MMORPG-je PC után mostantól konzolokra is elérhető.
Az újdonság a Pop Icon Keys nevet kapta és egyedi külsejével hódíthat.
Húsz év után idén ősszel először nem jön új epizód.
A játék először csak early accessben fog megjelenni még e hónap végén.
A valósidejű stratégia így idén már nem jelenhet meg.
Már csak pár hét és megjelenik a Namco új akció-kalandjátéka.
Az Evnia családot gyarapítja tovább a 27M2C5501 és a 32M2C5501.
HOZZÁSZÓLÁSOK
Hozzászóláshoz előbb jelentkezzen be!