Kosár 0

Úgy látszik a kosarad üres!

0

OKT

10

0 hozzászólás

Elhalasztották a Broken Arrow premierjét

A valósidejű stratégia így idén már nem jelenhet meg.

Évek óta készül meglehetősen nagy csendben a Steel Balalaika stúdió valósidejű stratégiai játéka, a Broken Arrow, amellyel az olyan nagysikerű játékoknak állítanának konkurenciát, mint a Wargame széria. A stúdió a tökéletesség elérése érdekében nem is kapkodja el a dolgokat, ezért most a premiert is elhalasztották.

 

A játékban napjaink haditechnikája kapja a főszerepet. A történet szerint a hidegháború végül nem csendesedett el, hanem eszkalálódott és végül tényleges fegyveres konfliktussá erősödött. A játékosok mindkét harcoló fél oldalán, így az amerikaiak és az oroszok oldalán is beszállhatnak a küzdelmekbe, mindkét oldalon többszáz valóban létező harci járművet és katonai egységet irányítva.
 


Háromszáznál is több egység kerül a játékba, amelyeket variálni is lehet, így az elérhető egységek száma máris ezerötszáz fölé ugrik. Páncélozott szárazföldi alakulatok mellett légi és vízi támogatást is nyújthatunk a gyalogságnak. Kapunk küldetésszerkesztőt is, így magunknak is kitalálhatunk összecsapásokat.

 

A Broken Arrow kifejezetten ígéretes projekt, ám a készítők nem akarják összecsapni a munka végét sem. Ezért az eredetileg idénre tervezett premiert határozatlan időre elhalasztották, ami így csak valamikor 2025-ben várható. A játék kizárólag PC-re készül.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Árnyékok, katanák és hűség - Assasins Creed : Shadows
Tipp 
2025 márc 21.
Árnyékok, katanák és hűség - Assasins Creed : Shadows

Az utóbbi években az Ubisoftról csak rosszat lehetett hallani. Nagyon érződik, hogy a cég kollektív munkamorálja és a játékokhoz való hozzáállás 180 fokos fordulatot vett : az igényes és jól kidolgozott játékok helyett bugokkal teli félkész játékokat dobtak ki piacra, amelyek tele voltak mikro tranzakciókkal. Azt már mondanom se kell, hogy senkinek sem szimpatikus ez a hozzáállás. A fentebb említettek mellett fontos megemlíteni a nyugati cégekre jellemző “woke-osodás” jelenségét is, amely alól az Ubisoft sem kivétel. Az Ubisoft nagyon vékony jégen táncol, elmondásuk szerint az AC : Shadows fejlesztőinek a fele még sohasem dolgozott videójátékon. Vajon megmenthető-e még a cég, vagy ez lesz az utolsó Ubisoft játék?

Még több cikk

HOZZÁSZÓLÁSOK

Hozzászóláshoz előbb jelentkezzen be!