A kínai gyártó semmilyen téren nem ismert kompromisszumot, egyedül az árcédulánál.
Amióta PC-k és játékkonzolok léteznek a piacon, vagyis lényegében a videojátékos történelem kezdete óta örök vitatéma, hogy mely platform jobb játékra. A PC-s társadalom mindig is a számítógépek sokoldalúságára alapozták véleményüket, illetve arra a nem elhanyagolható tényre, hogy a PC-k könnyen fejleszthetők, bővíthetők. Hátrányuk viszont a sokszínűségük, hiszen a megépíthető konfigurációk száma szinte végtelen, éppen ezért a játékok optimalizálása is problémásabb. Cserébe konzolon ilyen gond nincs, ugyanakkor ezek életciklusa egészen más ütemben változik a PC-hez képest. Ezért a megjelenésükkor erősnek számító konzolok az évek múlásával messze lemaradnak a PC-k mögött teljesítmény terén. A másik örök téma a kontroller és a billentyűzet kérdése. Ez sokkal szubjektívebb dolog, hiszen ki erre, ki arra esküszik. Abban viszont mindenki egyetért, hogy bizonyos videojáték-műfajok csak egyik vagy másik periférián működik igazán jól.
A stratégiai játékok, a menedzserjátékok és úgy általában az olyan alkotások, ahol gyorsan és gördülékenyen kell menüpontok között navigálni, esetleg nagyobb létszámú csapatokat irányítani, mindig is PC-n voltak jelen. Éppen a billentyűzet és az egér miatt, hiszen a konzolok kontrollereivel ezeket rendkívül nehézkes lenne vezérelni. Csakhogy ez jelentős kiesést jelenthet a konzolgyártóknak is, mivel rengeteg egyébként nagyszerű játék esetében fel sem merül egy konzolos átirat elkészítése.
Ezen szeretne változtatni a Microsoft, ezért bejelentették, hogy hamarosan az Xbox One hivatalosan is támogatni fogja az egér és billentyűzet használatát. Phil Spencer bejelentéséből kiderült, hogy bár a konzol köszönhetően az USB HÍD natív támogatásának, bármilyen egeret és billentyűzetet felismer majd, ezek nem minden játékban lesznek használhatóak. A cél az, hogy új műfajok előtt nyissák meg az utat a készítőknek, nem pedig az, hogy bizonyos játékokban tisztességtelen előnyhöz juttassanak játékosokat. Éppen ezért a támogatásról szóló döntést minden esetben a játékfejlesztők kezébe adják majd.
A támogatás első körben az Xbox Preview felhasználók számára lesz elérhető valamikor októberben. Ez idő alatt kizárólag a Warface című játékban lesz kipróbálható a funkció. A széles közönség számára pedig a tervek szerint novemberben érkezik meg a támogatás, amely révén bármilyen egeret és billentyűzetet a konzolhoz csatlakoztathatnak. Aki viszont egy kimondottan az Xbox One-hoz készült párost szeretne vásárolni, annak meg kell várnia a Razer eszközeit, amelyek picit magasabb áron lesznek kaphatóak, cserébe kifejezetten a fotelben vagy kanapén történő használatra fejlesztik ki őket.
A kínai gyártó semmilyen téren nem ismert kompromisszumot, egyedül az árcédulánál.
Bivaly processzor, top kijelző, korrekt kamerák és méretes akkumulátor mellé baráti árcédula.
Csak néhány helyen van kisebb-nagyobb eltérés a két készülék között.
A Sharp is készít okostelefont, nem is rosszat.
Nem mintha titok lenne most már...
A K4V2 több színben is kapható, köztük az előző évezredet idéző piszkosszürkével.
A kínai gyártó olcsó, de korrekt okostelefonokat mutatott be.
Az Oppo Find X8 és mellől nem hiányozhat az Oppo Find X8 Pro sem.
HOZZÁSZÓLÁSOK
Hozzászóláshoz előbb jelentkezzen be!