GYIK – Fontos információk az Aqua.hu megújulásáról! További információ!

Úgy látszik a kosarad üres!

DEC

08

0 hozzászólás

Jövőre csúszott a Tempest Rising

Az ígéretes stratégiára még néhány hónapot várnunk kell.

 

Vannak a videojátékos történelemben korszakalkotó, stílus- vagy műfajteremtő játékok, amelyeket aztán mindenki másolni, utánozni próbál. A stratégiákon belül az egyik ilyen a Command & Conquer franchise volt (amely persze maga is sok elemet másoktól kölcsönzött). Bár az utóbbi években teljesen eltűnt a sorozat, most a Slipgate Ironworks megpróbálja visszahozni a köztudatba egy másik játékkal.

 

A Tempest Rising nem is titkolja, hogy a fent említett játékok szellemi örököse. A történet a tempest nevű titokzatos energiaforrásért folyó globális háborúról szól, amelyet a GDF és a DYN erői vívnak egymással. A játékosok mindkét oldalhoz kapnak majd egy-egy kampányt, amely így összesen harminc küldetést ölel majd fel, de lesz multiplayer és skirmish játékmód is.
 


A játékmenet gerincét a bázisépítés, a seregtoborzás és az ellenség erőinek likvidálása adja. A játékosoknak folyamatosan tempestet kell gyűjteniük, mert ez látja el energiával a bázisukat, ahol a megfelelő épületeket felhúzva gyalogos és gépesített katonai egységeket építhetnek, amelyekből sereget felállítva igázhatják le az ellenséges bázisokat.

 

A Tempest Rising évek óta készül és most már azt is tudni lehet, hogy mikor fog megjelenni. A hírek szerint az eredetileg idénre tervezett premier csak 2025. április 24-én jöhet el. Ekkor kizárólag PC-re fog megjelenni a játék.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Árnyékok, katanák és hűség - Assasins Creed : Shadows
Tipp 
2025 márc 21.
Árnyékok, katanák és hűség - Assasins Creed : Shadows

Az utóbbi években az Ubisoftról csak rosszat lehetett hallani. Nagyon érződik, hogy a cég kollektív munkamorálja és a játékokhoz való hozzáállás 180 fokos fordulatot vett : az igényes és jól kidolgozott játékok helyett bugokkal teli félkész játékokat dobtak ki piacra, amelyek tele voltak mikro tranzakciókkal. Azt már mondanom se kell, hogy senkinek sem szimpatikus ez a hozzáállás. A fentebb említettek mellett fontos megemlíteni a nyugati cégekre jellemző “woke-osodás” jelenségét is, amely alól az Ubisoft sem kivétel. Az Ubisoft nagyon vékony jégen táncol, elmondásuk szerint az AC : Shadows fejlesztőinek a fele még sohasem dolgozott videójátékon. Vajon megmenthető-e még a cég, vagy ez lesz az utolsó Ubisoft játék?

Még több cikk

HOZZÁSZÓLÁSOK

Hozzászóláshoz előbb jelentkezzen be!