Tulajdonságok:
A cég mindent megtett annak érdekében, hogy az új parfüm sikeres és divatos legyen. Olyan tudományok segítségével alkották meg az új illatot, mint pl. az idegtudomány, algoritmusok, mesterséges intelligencia és persze a rengeteg tesztalany a 18-35 éves korosztályból. Hiszen leginkább ők a célközönség. A citrom, levendula, vetiver, fás vanília a visszajelzéseik alapján magabiztosságot sugallanak. A Parfüm egyedisége azonban igazi high-tech a parfümpiacon, amivel legelsőként rukkoltak elő. A szórófejben egy NFC chip-et helyeztek el, így telefonunkkal számos tartalmat érhetünk el, mint pl. lejátszási listákat, stílusirányzatokat, vagy akár játékokat. Aztán persze, hogy ez követendő példa lesz-e azt az idő eldönti. Utántölthető kiszerelésben kerül forgalomba, így elegendő csak az újratöltő üveget megvenni hozzá.
Összetétel:
Az itt található információk a gyártó által megadott adatok.
A gyártók a termékek adatait bármikor, előzetes bejelentés nélkül megváltoztathatják. Változásért, eltérésért nem tudunk felelősséget vállalni!
Részletre vásárláshoz tegyed a terméket a kosárba, majd a megrendelés véglegesítésénél
válasszad a Cofidis expressz online áruhitel opciót!
Az előzetes kalkulációt balra a Kalkulátor gomb megnyomásával van lehetőséged megnézni.
0 (0 értékelés)