Kuruzsló és Tsa. - Quedlinburgi Futam (20072-182)
Quedlinburgban versenynap van, és az étel és a szerencse megfelelő kombinációjával győzelebe lovagolhatsz, és megszerezheted az Arany üstöt.
A Kuruzsló és Tsa. - Quedlinburgi Futam játékmenete hasonló a Kuruzslók Quedlinburgban játékhoz: minden játékos erősíti/feltölti a saját szütyőjét a játék során, majd onnan kihúzza ezeket a jelzőket, hogy megpróbálja továbbjutni a győzelem felé.
Minden játékos a játékot a versenypálya elején lévő tartójával és egy szütyővel kezdi. Egy körben húzol egy jelzőt a szütyődből, majd tedd azt az állattábládra. Ha színes jelzőt húzol, helyezd a jelzőt az állattábládra, tedd előre az állatod a pályán annyi mezőt, amennyi a jelzőn lévő szám, majd hajtsd végre a szín hatását: a piros jelzőkkel 1-3 rubint kapsz, sárga a zsetonok segítségével dobhatsz egy kockát egy véletlenszerű bónuszért, a zöld jelzőkkel még egy kört tehetsz, vagy egy kihúzott jelzőt újrahúzhatsz, a kékek pedig extra mozgatást vagy egy fejlesztést tesznek lehetővé.
Ha húzol egy álomjelzőt, tedd az állattáblád egyik felhőjére. Miután húztál és elhelyeztél egy harmadik álomjelzőt, használd fel a tábládon lévő összes rubint új jelzők vásárlására – ügyelj arra, hogy ne legyen két egyforma színű –, majd tedd a szütyődbe ezeket az új jelzőket és az összes korábban kihúzott tokent. A játékosok addig váltogatják köreiket, amíg valaki el nem ér a pálya végét és nyer!
A Kuruzsló és Tsa. - Quedlinburgi Futam tartalmaz egy kétoldalas játéktáblát egy rövidebb vagy hosszabb versenyhez; narancssárga és lila jelzőket, amelyek új erőket biztosítanak, például annyi mezőt léptetsz előre, ahány rubinod van; és kétoldalas akciótáblákat minden típusú színes tokenhez, lehetővé téve, hogy játékról játékra különböző felállásban játszhass.
A termék gyártója: GAMER-CAFE
A termék leírás értékeléséhez kérjük, jelentkezz be!
0 (0 értékelés)