Az ASUS ROG Swift PG32UQ 2.1-es HDMI csatlakozóval érkezik, vagyis tökéletes választás lehet akár az új konzolokhoz is.
Az IO Interactive a napokban jelentette be, hogy a készülő Hitman III is megkapja majd a ray tracing és más modern grafikai fejlesztések előnyeit, de csak jóval a premier után. Ugyanezen a napon leleplezték a játék egyik új helyszínét is.
Mindezt egy új előzetesben tették meg. Az új helyszín a kínai Chongqing városrész, amely közlekedési és kereskedelmi csomópontként a régió egyik legforgalmasabb, legzsúfoltabb helye. Ez azt jelenti, hogy egy hatalmas, de zsúfolt városrészben kell majd a 47-es ügynökkel eltenni láb alól a célpontjainkat.
A játék alatt az IO Interactive saját fejlesztésű Glacier motorja dolgozik, amelynek legújabb változata már egyszerre akár 300 NPC-t működtető AI-t is képes kezelni, vagyis méretes tömegben tűnhetünk el a kíváncsi szemek elől. Bár a ray tracing csak később érkezik, a grafikára anélkül sem lehet majd panasz. A készítők többek közt a víz viselkedésére is külön odafigyelnek. A szakadó esőben a víz pocsolyákban gyűlik össze, lecsorog az emberek arcán, ruhájukat pedig nedvessé teszi.
A Hitman III PC-re, PlayStation 4-re, PlayStation 5-re, Xbox One-ra és Xbox Series X-re készül. A megjelenésére minden platformon 2021. január 20-án kerülhet sor.
Az ASUS ROG Swift PG32UQ 2.1-es HDMI csatlakozóval érkezik, vagyis tökéletes választás lehet akár az új konzolokhoz is.
Új szintre emelnék a maszk-divatot, a CES-en mutatkozott be az RGB-s arcmaszk.
A gyártó bevezeti az A-szériát, amely nem fogja leváltani az eddigi legalacsonyabb B-szériát.
A fejlesztést a The Division játékokat is készítő Ubisoft Massive végzi, de még nagyon sokat kell várnunk rá.
A napokban bemutatott készülék új szintre emelheti az érintőképernyők működését, de ez főleg játékok terén lehet hasznos.
A panelt az LG szállítja, de a hardver a Sony saját fejlesztése.
Három új RTX videokártyát mutattak be a CES-en.
A játék kizárólag PlayStation 5-re fog megjelenni és ki fogja használni a DualSense képességeit.
HOZZÁSZÓLÁSOK
Hozzászóláshoz előbb jelentkezzen be!