Ügyfélszolgálatunk szombati nyitvatartása megszűnt! Új nyitvatartás: H-P: 9:00-18:00, Hétvégén: ZÁRVA!
Kosár 0

Úgy látszik a kosarad üres!

0

JúL

22

0 hozzászólás

Így fest a Control ray tracinggel

A hamarosan megjelenő Remedy akció-kalandjáték is támogatni fogja a ray tracinget, meg is mutatták, mennyit dob majd a grafikán.


A 2019-es év tetszik vagy sem, a ray tracingről szól. Igaz, egyelőre megfelelő hardveres és fejlesztői támogatás hiányában meglehetősen kevés játék támogatja a régóta létező, de valós időben csak tavaly ősz óta elérhető technológiát. Ugyanakkor e játékok száma a következő évben folyamatosan nőni fog, ahogy vélhetően idővel olcsóbb kártyákkal is élezhető minőségben kapjuk majd meg az extra grafikai látványosságokat.

 

Addig viszont maradnak az olyan játékok, mint a Shadow of the Tomb Raider, a Metro Exodus vagy a Battlefield V. És a következő játék, amely támogatni fogja a ray tracinget, az a Remedy Entertainment stúdiójában készülő Control lesz. Az akció-kalandjáték már kapott egy előzetest, amelyben pontosan a technológia előnyeit prezentálják.
 


A Control több látványeffekt felturbózására is használni fogja a ray tracinget. Természetesen sokkal részletesebb és élethűbb tükröződésekre lehet számítani, rengeteget dob majd a látványon egy-egy tócsán tükröződő felület. Emellett a fények és árnyékok élethű megjelenítésében is fontos szerepe lesz.
 


A játék története egy természetfelettivel foglalkozó ügynökségről szól, amit egy jelenés megtámad. Mi egy fiatal lányt alakítunk, aki belecsöppen az események közepébe, és megörökölve az ügynökség vezetői pozícióját, egy sor természetfeletti képességre is szert tesz.

 

A Control a tervek szerint PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra fog megjelenni augusztus 27-én.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Árnyékok, katanák és hűség - Assasins Creed : Shadows
Tipp 
2025 márc 21.
Árnyékok, katanák és hűség - Assasins Creed : Shadows

Az utóbbi években az Ubisoftról csak rosszat lehetett hallani. Nagyon érződik, hogy a cég kollektív munkamorálja és a játékokhoz való hozzáállás 180 fokos fordulatot vett : az igényes és jól kidolgozott játékok helyett bugokkal teli félkész játékokat dobtak ki piacra, amelyek tele voltak mikro tranzakciókkal. Azt már mondanom se kell, hogy senkinek sem szimpatikus ez a hozzáállás. A fentebb említettek mellett fontos megemlíteni a nyugati cégekre jellemző “woke-osodás” jelenségét is, amely alól az Ubisoft sem kivétel. Az Ubisoft nagyon vékony jégen táncol, elmondásuk szerint az AC : Shadows fejlesztőinek a fele még sohasem dolgozott videójátékon. Vajon megmenthető-e még a cég, vagy ez lesz az utolsó Ubisoft játék?

Még több cikk

HOZZÁSZÓLÁSOK

Hozzászóláshoz előbb jelentkezzen be!