Szakszervizes termékek esetén mindenki ellenőrizze a jótállási feltételeket, mert lehet hogy regisztrációhoz kötött! Bizonyos termékek regisztrációja esetén a gyártói jótállási idő meghosszabbodik, ami a szakszerviznél érvényes!
A hibás terméket lejelenteni a profilom alatt az adott megrendelésre kattintva az űrlap kitöltésével és beküldésével lehetséges.
Ha a termékhez külön jótállási jegyet biztosítottunk, akkor a gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy az azon feltüntetett szervizek valamelyikével vegye fel a kapcsolatot.
Mikor hívjam a szakszervizt?
Amennyiben a termék rendelkezik saját jótállási jeggyel, illetve a gyártó a jótállást internetes regisztrációhoz köti (pl. bizonyos mobiltelefonok, tabletek), a javítás leggyorsabb módja a szakszervizben történő bejelentés.
Szakszervizek elérhetősége, hibabejelentés
Az AQUA Webáruház által összeszerelt számítógépeknek az AQUA Webáruház a szakszervize.
Ha kéznél van a termék gyári jótállási jegye, azon minden esetben fel van tüntetve a hivatalos szakszerviz címe és telefonszáma. Amennyiben nem találja, vagy nem biztos abban, melyik az önhöz legközelebbi szakszerviz, az alábbi listából kiválaszthatja azt. Mindössze annyit kell tennie, hogy kiválasztja a gyártó cég nevét.
Ha a termékhez külön jótállási jegyet biztosítottunk, akkor a gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy az azon feltüntetett szervizek valamelyikével vegye fel a kapcsolatot. Természetesen a hibás terméket a vásárlás helyén vagy bármelyik szaküzletünkben átvesszük.
A vásárolt terméket postai úton is eljuttathatja hozzánk az alábbi címre: 1048 Budapest, Tenkefürdő u 5. Ha a terméket postai úton juttatta el hozzánk vagy a jótállási igény nem jogos, a termék visszaszállításának díja 1495 Ft, mely az ügyfelet terheli.
Jótállásos gyorsposta szolgáltatásunkon keresztül, amennyiben a vásárlás nem személyesen, hanem kiszállítással történt.
4. Jótállás ügyintézésének menete
Üzleteinkben nincs lehetőségünk a termékek bevizsgálására, javítására. Az üzleteinkben leadott hibás termékeket átszállítjuk központi szervizünkbe, ahol szervizeseink bevizsgálják, ha javítható javítják, majd a javított vagy cserélt terméket visszaküldik az átvétel helyére. Mivel nincs minden üzletünkben minden nap szállítás, a jótállás ügyintézése több nappal meghosszabbodhat. Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a központi szervízünkben csak az Aqua Express átvételi ponton megvásárolt termékek leadására van lehetőség. Szaküzleteinkben vásárolt termékét a vásárlás helyszínén vagy bármelyik másik szaküzletünkben adhatja le jótállás ügyintézésére. Az Aqua Express átvételi ponton vásárolt termékeket bármelyik szaküzletünkben leadhatja jótállás ügyintézésére.
5.1 Jótállás ügyintézés
A jótállás ügyintézése során az első értesítést követően 30 nap után tárolási díjat számítunk fel, melynek díja : 510 Ft/nap.
A tárolási díj az általános forgalmi adót tartalmazza. Fél év elteltével, a nálunk hagyott termék az AQUA Optima Kft. vagy a Dot-Compker Kft. tulajdonát képezi.
6.1 Mi a Jótállási gyorsposta szolgáltatás?
Rendelje meg Jótállási gyorsposta szolgáltatásunkat és futárunk hozza a hibásat, viszi a javított vagy cserélt terméket, amennyiben a vásárlás kiszállítással történt. Üzleteinkben személyesen vásárolt, átvett termék esetében ez a szolgáltatás nem elérhető.
6.2 Hogyan rendeljem meg a jótállási gyorsposta szolgáltatást?
E-mailben a [email protected] címen. A jótállási gyorsposta megrendeléséhez meg kell adni:
termék nevét
termék hibáját
telefonszámot
a vásárlási időt, számlaszámot, jótállási jegy számát
címet, ahol a futár fel tudja venni munkaidőben a csomagot
egy napot, amikor a futár fel tudja venni a csomagot.
6.3 Mikor érkezik a futár?
Az ön által megadott napon 8 és 17 óra között várható a futár, de nem kell egész nap otthon lennie, mert a megadott telefonszámon érkezés elott 1-2 órával egyezteti az érkezés időpontját.
6.4 Hogyan adjam át a futárnak a hibás terméket?
A terméket kérjük minden tartozékával együtt biztonságosan becsomagolni, a jótállási jegy - másolat is elegendő - a hibaleírást és a mellékelt tartozékokról egy listát a csomagban mellékelni.
A félreértések elkerülése végett a hibát kérjük részletesen leírni.
6.5 Kell fizetni a Jótállási gyorsposta szolgáltatásért?
Amennyiben erre nincs lehetősége elszállítást kérhet a [email protected] mail címen.
A gyorspostai szolgáltatás a jelenleg magyar országon hatályban lévő jogszabályok alapján történik.
7. A 3 napon belüli vásárlásnál hogyan működik a jótállás?
A vásárlástól számított 72 órán (3 munkanap) belül meghibásodott terméket azonnal cseréljük vagy ha cserélni nem tudjuk visszafizetjük az árát. (Amennyiben a hibáról munkatársaink a helyszínen meg tudnak győződni.) Ha a hiba nem egyértelmű, akkor fenntartjuk a jogot magunknak a termék bevizsgálására. A 3 munkanapon belüli ügyintézéshez a terméket csak eredeti csomagolásában és minden tartozékával vesszük át, ellenkező esetben csak a normál jótállás ügyintézésben tudjuk a terméket kezelni.
Hibátlan terméket nem törvényi kötelességünk visszavásárolni!
8. Mik a Jótállás érvényesítésének feltételei?
Jótállásos javításra terméket csak eredeti kiegészítő tartozékaival (leírás, kábelek, egyedi kiegészítők, CD) veszünk át.
Aqua Optima Kft. vagy a Dot-Compker Kft. által kiállított Jótállási jegy (másolat is megfelelő).
8.1 Sérülten kézbesített csomagra vonatkozó feltételek:
Kérjük, hogy átvételkor ellenőrizd a csomagot lezáró eredeti "AQUA WEBÁRUHÁZ" logóval ellátott ragasztószalag sértetlenségét. Sérült ragasztószalaggal kapcsolatos kifogásokat az átvétel után nem áll módunkban elfogadni. Amennyiben külsérelmi nyom található a csomagoláson, kérünk, hogy vegyél fel kárjegyzőkönyvet a szállítást végző logisztikai cég munkatársával, ellenkező esetben reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
9. Mik a jótállás alól kizáró okok?
A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés.
Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat, a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túláram)
Amennyiben a terméken végzett javítási / szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi és a hiba ennek következtében keletkezett.
Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.
Hibátlan árucikket nem törvényi kötelességünk visszavásárolni. Egyedi elbírálás alapján azonban van lehetőség a termék árának levásárlására. Ennek alapfeltétele a csomagolás eredeti, sérülésmentes állapota.
Hibás terméket csak akkor vásárolunk vissza, ha nem tudjuk cserélni.
12.2 3 napnál régebbi vásárlás esetén:
Hibátlan terméket nem vásárolunk vissza.
Ha a hibás terméket javítani vagy cserélni nem tudjuk akkor a teljes vételárat visszafizetjük. Cserének minősül a hibás termékkel azonos rendeltetésű, minimum ugyan olyan, vagy jobb műszaki paraméterekkel bíró készülék.
Ha a hibás termék helyett más típust szeretne, akkor egyedi elbírálás alapján lehetőség van a hibás termék értékcsökkenéssel történő beszámítására.
Amennyiben komplett számítógép konfigurációt ad le szervizünkben vagy valamely boltunkban, az Aqua Optima Kft. vagy a Dot-Compker Kft. által összeszerelt és garanciacimkével ellátott konfiguráció bevizsgálására vásárlást követő 1 évig ingyenes.
Amennyiben a garanciacímke sérült, vagy el lett távolítva, úgy nem áll módunkban a számítógépet bevizsgálni vagy javítani!
Ilyen esetben, csak a hibásnak vélt alkatrészt tudjuk átvenni bevizsgálásra.
Amennyiben a jótállás keretein belül leadott termék nem hibás abban az esetben 3000 Ft bevizsgálási díjat kell számláznunk.
13. Hol találom meg a Jótállási jegyet?
Házhozszállítással vagy csomagpontra kért átvétel esetén a csomagfeladást követően küldjük a rendelésben szereplő termék(ek) jótállási jegyét PDF formátumban, mely tartalmazza társaságunk jótállási feltételeit, valamint a termék(ek) jótállási idejét.