Üzleteink ÚJ NYITVATARTÁS szerint várnak titeket korosztály és időkorlát nélkül, valamint 06.01-jén ZÁRVA tartunk! Bővebben
0

Úgy látszik a kosarad üres!

0

MáRC

16

0 hozzászólás

Vásárlói tájékoztató a koranavírus kapcsán!

Az AQUA Webáruház csapatának kiemelten fontos mind a vásárlóink, mind a dolgozóink egészségének védelme, így az alábbi tájékoztatást szeretnénk nyújtani:


ÚJ nyitvatartással várunk titeket 05.19. keddtől üzleteinkben, melyről ITT tájékozódhattok részletesen. 

Visszavonásig az alábbi rendelkezéseket vezetjük be.

Kérünk titeket, hogy az ÜZLETEINK eladóterében:

  • Csak akkor tartózkodjatok, ha kollégáinkkal éppen ügyet intéztek. Egyéb esetben az üzlethelyiségen kívül várakozzatok, ott is figyelve a megfelelő távolság megtartására.
  • Minden jogszabályban, hatósági ajánlásban és felhívásban foglalt intézkedést megteszünk annak érdekében, hogy üzleteink tiszták és higiénikusak legyenek.
  • Üzleteink továbbra is zavartalanul üzemelnek a biztonsági előírásokat betartva, és várjuk vásárlóinkat minden korosztályból, időbeli korlátozástól függetlenül, az új nyitvatartási időben (részletek). 2020. június 1-jén Pünkösdhétfőn üzleteink és ügyfélszolgálatunk ZÁRVA tart.
  • Kérünk titeket, hogy lehetőleg egyedül gyertek be üzleteinkbe és tartsátok be az aktuális hatósági szabályokat, viseljetek maszkot vagy arcot eltakaró kendőt/sálat, így vigyázva magatokra és egymásra.
  • Vásárlóink és munkatársaink védelme érdekében kérjük, hogy a veszélyhelyzet idején részesítsd előnyben a készpénz nélküli - bankkártyás - fizetést az üzleteinkben, ami gyorsabb és kényelmesebb is, valamint így tudjuk minimalizálni a személyes kontaktusokból adódó fertőzésveszélyt. 05.04-től ismét lehetőség van készpénzes fizetésre is.
  • Amennyiben garanciális ügyintézés esetén pénzvisszafizetés esedékes az üzleteinkben, azt kizárólag banki átutalással tudjuk teljesíteni készpénzforgalmi óvintézkedés okán. Ennek kapcsán üzleteink munkatársa felkeres majd téged e-mailen keresztül és a beazonosítást követően egyezteti veled a banki adatokat.

Amennyiben online adjátok le rendeléseteket:

  • Ajánljuk, hogy a saját, futárszolgálat partnereink és munkatársaink védelme érdekében is előreutalással vagy webbankártyás fizetéssel teljesítsétek rendeléseiteket a veszélyhelyzet ideje alatt. Ezzel tudjuk minimalizálni a személyes kontaktusokból adódó fertőzésveszélyt. Előreutalás esetén türelmedet kérjük, mivel pénzügyi osztályunknak össze kell vezetni a webes vásárlásodat a megérkezett átutalásod adataival.
  • A kosárfolyamat végén jelezzétek a megjegyzés rovatban, ha egészségügyi okok miatt zárt területre kérnétek a kiszállítást és az esetleges lezárás pontos határvonalát. A futárszolgálatok munkatársai veszélyeztetett területekre nem léphetnek be, így a megrendelt áru átadását csak a zárt terület határa előtt tudják lebonyolítani. Utánvét esetén a készpénzes és helyszíni kártyás fizetés, bármilyen közvetlen fizikai érintkezés a lezárt területen tartózkodóval ilyen esetekben nem lehetséges, a futárszolgálat munkatársai megtagadják. Ebben az esetben javasoljuk webes megrendelés esetén az előrefizetést webbankkártyával a megrendelés pillanatában.
  • A házi vagy hatósági karanténban lévő személyek részére kizárólag az Érintés nélküli kézbesítés szolgáltatással ellátott csomag kézbesíthető a GLS részéről, melyre webáruházunk már leszerződött, így neked a megjegyzében kell jelezned. Fontos, hogy a csomag átadása ilyenkor sem történhet kézből-kézbe, valamint az utánvét ilyen esetben nem lehetséges, ebben az esetben is javasoljuk webes megrendelés esetén az előrefizetést webbankkártyával a megrendelés pillanatában.
  • A kialakult járványügyi helyzetre tekintettel a 84/2020. (IV. 3.) Kormányrendelet alapján a csomagok esetén különleges, érintésmentes kézbesítést vezetett be az MPL 2020. április 6-tól visszavonásig, mely az alábbiakat jelenti: 
    • A csomagküldemények kézbesítésekor a kézbesítő megfelelő távolságból egyezteti és rögzíti az átvételhez szükséges kötelező adatokat, azonban aláírást nem kér, a kézbesítési okiratot vagy a PDA-t az ügyfélnek nem adja át. A küldeményt ezt követően az ügyféllel közösen meghatározott helyre teszi.
    • Hatósági házi karantén esetén a küldeményeket a karantén ideje alatt a címre nem kézbesíti, hanem postahelyen megőrzi. A küldemények kézbesítését a karantén lejáratát követően kíséreli meg a posta - a szokásos szabályok szerint -, és sikertelen kézbesítés esetén őrzi azokat a szolgáltatási szerződésnek megfelelően a letéti idő (5 nap) utolsó munkanapjáig. 
    • Postahelyi átvétel esetén (melybe beleértendő a fiókbérletre címzett könyvelt küldemények átvétele is) a kézbesítés ideje alatt szintén szükséges a biztonsági távolság tartása kollégáktól, egészségük megóvása érdekében. Könyvelt küldemények átvételekor a postahelyen ebben az esetben sem rögzítünk aláírást.
    • A dokumentum menedzsment szolgáltatás esetén is az érintésmentes átvételre vonatkozó szabályok érvényesek, így amennyiben a címzett veszi át a csomagot, akkor a kézbesítő munkatárs a feladónak visszaforgatandó dokumentumra az átvevő nevét és a „POSTA” jelzést írja. A szolgáltatás igénybevételekor kérjük, vedd figyelembe, hogy az átmeneti időszak alatt nem áll módukban ettől eltérően eljárni.
  • Telefonos ügyfélszolgálatunkat 2020. március 17-e keddtől átszerveztük kizárólag elektronikus ügyfélszolgálattá, ezzel is minimalizáljuk a személyes kontaktusokból adódó fertőzésveszélyt. Ezért kérünk keressetek minket Facebook-on, a weboldalon a chat ablakon keresztül vagy az szokásos e-mail címen ([email protected]). Kollégáink folyamatosan a tőlük telhető maximális erőfeszítéssel állnak rendelkezésetekre, de az ismert helyzetre való tekintettel szíves türelmeteket kérjük.

Garanciális ügyintézési idő meghosszabodása:

  • A meghibásodott készülékek javítási ideje nagyságrendekkel megnőhet a meghozott kormányzati intézkedések és a jelenlegi körülményekre való tekintettel. Sajnos a helyzet Vis Major, de természetesen webáruházunk mindent megtesz azért, hogy a javításra leadott készülékek szervizelése a körülményekhez mérten a lehető leghamarabb megtörténjen.
  • A folyamatokat sajnos nem lehet meggyorsítani, soron kívüliséget sem tudunk biztosítani, valamint pénzügyi megoldásokat sem tudunk foganatosítani. Kérjük megértéseteket, mert jelentősen meghosszabbodott javítási idővel kell számolnotok.
  • Javasoljuk továbbá, ha a terméked olyan hibával rendelkezik, mely a használatot jelentősen nem befolyásolja, akkor kérjük ne add le javításra, csak a korlátozások megszűnése után, szem előtt tartva a fent említett okokat, valamint a fertőzés veszély és a kontaktusszám csökkentését is.

Cetelem Hitel:

Március 19-től a következő változások lépnek életbe a 03.18-án bejelentett gazdasági intézkedéscsomag következtében:

  • Fogyasztási hitelek esetében, a maximálisan alkalmazható THM érték 5,9%, melynek webáruházunk teljes mértékben megfelel.
  • 03.19-től áruhitel igénylésére és visszatérő, Cetelem hitelkártyával már rendelkező ügyfelek kiszolgálására van lehetőség, a 0% THM, illetve az 5,9% THM mellett nyújtott áruhitelek alkalmazásával.
  • Az eddig megszokott ügymenet szerint dolgozik a Cetelem Bank bírálati oldalon, tehát egyelőre a szükséges dokumentumok esetében sem történt változás. Amennyiben Vásárlóink számára a mostani helyzetben a munkáltatói igazolás beszerzése gondot okoz, akkor jövedelmüket 3 utolsó havi bankszámla kivonattal tudják igazolni, amelyre jövedelmük érkezik, a hirdetményekben leírtak szerint. Fontos, hogy internet bankból letöltött számla kivonatot is elfogad a Cetem Bank, nem kell a bank által hitelesíttetni.



Reméljük, hogy ezek az információk hasznosnak bizonyulnak.

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy az online vásárlás és a személyes átvétel zökkenőmentes legyen.



Köszönjük együttműködéseteket.

az AQUA Webáruház csapata

 

 

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Még több cikk

HOZZÁSZÓLÁSOK

Hozzászóláshoz előbb jelentkezzen be!